Πολιτικη & Οικονομια

Η «Αυγή» κλείνει διαφημίσεις 500.000 ευρώ και δημοσιογράφοι των 2.625 ευρώ κάνουν προπαγάνδα υπουργού (video)

Ο Στ. Θεοδωράκης για το πώς η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ελέγχει τα ΜΜΕ

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, επικαλούμενος συγκεκριμένα στοιχεία κατέδειξε πώς επιχειρεί η κυβέρνηση να ελέγξει τα μέσα ενημέρωσης. Όπως για παράδειγμα οι δύο νέες θέσεις δημοσιογράφων στο γραφείο του κ. Τόσκα και οι δύο νέες θέσεις δημοσιογράφων στο γραφείο του Βερναρδάκη. «Ο κάθε ένας με αμοιβή 2,625 ευρώ το μήνα. Κάνεις την προπαγάνδα του υπουργού με περισσότερα χρήματα από όσα παίρνει ένας καθηγητής Πανεπιστημίου με 20 χρόνια προϋπηρεσίας και 2 παιδιά. Ένα όχημα που κατρακυλά στο παρελθόν είναι η κυβέρνησή σας. Τα ίδια κόλπα. Τα ίδια λάθη», σχολίασε ο κ. Θεοδωράκης.

Στη συνέχεια ο επικεφαλής του Ποταμιού αναφέρθηκε στη διαφημιστική πίτα των ΜΜΕ. «Τι αξία έχουν οι διαφημίσεις τραπεζών. Στην εποχή των κάπιταλ κοντρόλ; Οι πολίτες μπορούσαν να τραβήξουν μόνο εξήντα ευρώ και η Αυγή διαφήμιζε τράπεζες! Κοιτάς τα νούμερα που έδωσαν, οι τράπεζες, και τα ευρήματα κραυγάζουν».

Ο κ. Θεοδωράκης αναρωτήθηκε πώς ο «Ριζοσπάστης» που έχει σταθερά διπλάσια κυκλοφορία από την «Αυγή» παίρνει συνολικά 60.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του κυβερνώντος κόμματος παίρνει 500.000 ευρώ. Και δεν είναι μόνο οι τράπεζες. Είναι και το κράτος. Το ευρύτερο κράτος. Οι ΔΕΚΟ. Βλέπουμε τις διαφημίσεις τους στα κομματικά σας Μέσα. Αλλά δεν μας λέτε πόσο εισπράξατε; Γιατί; Μάθαμε ότι το Μαξίμου σταμάτησε τον κ. Δραγασάκη που είχε ζητήσει να δημοσιοποιηθούν, μαζί με τα στοιχεία των τραπεζών και τα στοιχεία των ΔΕΚΟ και του δημοσίου»,.

Το Ποτάμι, τέλος, ζητάει εκ νέου να δημοσιοποιούνται σε μόνιμη βάση οι χορηγίες των ΔΕΚΟ προς τα ΜΜΕ. 


Φωτογραφία: Θοδωρής Μανωλόπουλος