- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πολιτικη & Οικονομια
Μπλοκάρισμα τρένων = εξαγωγές στον αέρα
Επιστολή απελπισίας εξαγωγέων προς την κυβέρνηση
Newsroom
1’
ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Δεύτερο γράμμα απελπισίας έστειλαν χτες Τετάρτη προς τον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη οι επιχειρήσεις Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την κατάσταση των εξαγωγών, από τη στιγμή που πρόσφυγες και μετανάστες έχουν διακόψει ανενόχλητοι για 4η συνεχή βδομάδα το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ειδομένη και –πρόσφατα– δρόμους προς την Ευρώπη.
Τα κυριότερα απ' όσα επισημαίνουν οι εξαγωγείς:
- Από την κλεισμένη σιδηροδρομική γραμμή προς ΠΓΔΜ περνούσαν 6-7 φορτηγά τρένα τη μέρα, ενώ από τα εναλλακτικά δρομολόγια μέσω Βουλγαρίας μέχρι 3
- Τα βουλγάρικα δρομολόγια επιβαρύνονται με 6.000 € ανά συρμό και αργούν 2-3 μέρες να φτάσουν στον προορισμό τους
- Ούτε χερσαίες μεταφορές μπορούν να γίνουν μέσω ΠΓΔΜ, λόγω κατάληψης και των δρόμων
- Συμβόλαια απειλούνται με ακύρωση, αιτήματα αστικής αποζημίωσης με πολυδάπανες ρήτρες ήδη ετοιμαζονται, πολλές πολυεθνικές σκέφτονται να παρακάμψουν εντελώς την Ελλάδα
- Όσο η κυβέρνηση μένει απαθής, υπάρχει κίνδυνος να χαθεί μεταφορικό έργο (Σ.Σ. και να κλείσουν επιχειρήσεις, να χάσει τη δουλειά του πολύς κόσμος κλπ).
Αυτά, χωρίς να συνυπλογιστούν οι ζημιές της ίδιας της ΤΡΕΝΟΣΕ, που λειτουργεί (;) τα τρένα.