Πολιτικη & Οικονομια

Μάρδας, ο ταχυδακτυλουργός

Δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις

stavros-konstantinidis.jpg
Σταύρος Κωνσταντινίδης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
124442-279207.jpg

Ο Δημήτρης Μάρδας, συμπαθής οικονομολόγος πανεπιστημιακός, μετεωρίστηκε απο την πάλαι ποτέ κοσμοσφαίρα του ΠΑΣΟΚ, μέσω μίας ενδιάμεσης αντιμνημονιακής ρητορικής, στο μαγικό κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ. Πλειοδοτώντας ως φαίνεται σε αυτή την απομάγευση, εισάγει έκτοτε με ατάραχο ύφος περισπούδαστες νεωτερικές καινοτομίες άλλοτε λογιστικού και άλλοτε εξωτικού χαρακτήρα.

Ο Μάρδας προσγειώθηκε στην αγκαλιά του ΣΥΡΙΖΑ κάπως ουρανοκατέβατα. Συνέχισε δε ακάθεκτος να πολιτεύεται λίγο ουρανοπαρμένα σε μία πρωτοφανή κωμικοσοβαροφανή εκδοχή.

Την πρώτη περίοδο, μας εντυπωσίασε όταν ως τηλεοπτικός ταχυδακτυλουργός γεννούσε χρήματα σε δημόσια πρόζα. Από το στούντιο του Mega στο στούντιο του ANT1, ένα τσιγάρο δρόμος, ο Μάρδας φόρτωνε 400 εκ. σαν να τα είχε βρει στο δρόμο.

Στη δεύτερη περίοδο, ως υφυπουργός Εξωτερικών, με ψυχραιμία και cool ύφος εισήλθε στη σφαίρα των πρωτότυπων, ανατρεπτικών και ιδιοφυών ιδεών. Ξεκίνησε με ελληνικό Νταβός σε νησί, ονειρικές ριβιέρες και υπερμοντέρνο real estate, καταλήγοντας στην αδιανόητη τελευταία του ιδέα για τις προσφυγικές επενδύσεις.

Δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις. Να λυπηθείς απλά ή να σπαράξεις. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι μόνο η ζημιά που κάνει, είναι και η αφελής γελοιοποίηση που έχει επιφέρει στη δημόσια σφαίρα. Σε λίγο θα συνηθίσουμε τον ακατάληπτο παραλογισμό και η ελάχιστη ορθολογική δημόσια συνεπικοινωνία της χώρας θα συνθλιβεί διά παντός. Η υπερρεαλιστική ανοησία και η αυθόρμητη τυχαιότητα ήδη συντελούνται. Πλέον δεν τίθεται θέμα πολιτικής κριτικής. Είναι θέμα κωμικοτραγικής εκτροπής.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.