- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Underground Dialectics
Είναι άκρως ενδεικτικό ότι η Ομοσπονδία Υδραυλικών συναντάται ιδεολογικά με τις Ενώσεις των Δικηγόρων
Είναι άκρως ενδεικτικό ότι η Ομοσπονδία Υδραυλικών συναντάται ιδεολογικά με τις Ενώσεις των Δικηγόρων, τις επαγγελματικές συσπειρώσεις των Φαρμακοποιών, την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών και Ταξιτζήδων με κορύφωση την ιδεολογική ταυτότητα των παραπάνω επαγγελματικών φορέων με τους Πολιτικούς Μηχανικούς. Τον Μίκη Θεοδωράκη, το βουλευτή του ΛΑΟΣ κ. Ροντούλη και τους Αλέκο Αλαβάνο και Λιάνα Κανέλη. Η «συνάντηση» αυτή ξεφεύγει από τα στενά όρια της πολιτικής που επιβάλλει το Μνημόνιο και επεκτείνεται σε θέματα εθνικής στρατηγικής, τραπεζικής ανάλυσης και κυρίως το θέμα της Πολιτισμικής Αναδιάρθρωσης της χώρας. Ενδιαφέρον στοιχείο αναδεικνύεται το γεγονός ότι τα «ιδεολογικά ανταμώματα» των ως άνω πικραμένων, λόγω του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, εφάπτονται της αισθητικής των διαφημιστικών μηνυμάτων «11888» περί τυχαίου, σύνθημα που κατά την τελευταία χρονική περίοδο αποτελεί μόνιμη επωδό σε κάθε κλείσιμο πολιτικής επιχειρηματολογίας. Το γνωστό «Τυχαίο; …Δεν νομίζω !». Το τι ακριβώς συνδέει τον υδραυλικό, το φαναρτζή, τον καθηγητή γυμνασίου και το δικηγόρο Πύργου Ηλείας ανήκει στο χώρο της Θεωρίας των Χορδών. Διότι δεν είναι απολύτως σαφές το τι επιβάλλει την ιδιαίτερη σχέση μεταξύ ενός φαρμακοποιού και ενός ταξιτζή. Προφανώς θα πρέπει κανείς να εντρυφήσει στον Έγελο, και ενδεχομένως στον Ρολάν Μπαρτ, προκειμένου να αντιληφθεί τη διαλεκτική σχέση μεταξύ τους.
Η Θεωρία των Μήτσων
Ο Μήτσος, ωστόσο, που επαγγελματικά δραστηριοποιείται στο Χαϊδάρι στον τομέα του «Ντονέρ Κεμπάπ» και ο άνθρωπος ακούει πολλά και βλέπει ακόμη περισσότερα, θεωρεί πως το λεπτό νήμα που συνδέει την ιδεολογική αυτή πλατφόρμα με το σύνθημα «Η μιζέρια είναι ανάγκη» προέρχεται από την ενδόμυχη, και εν πολλοίς αμορφοποίητη ακόμη πεποίθηση, πως η παρούσα οικονομική δυσχέρεια είναι αποτέλεσμα της δραστηριοποίησης του διεθνούς Σιωνισμού, των Μασόνων της Στοάς της Σκοτίας (στην οποία κατά τους κύκλους αυτούς ανήκε και ο Ανδρέας Παπανδρέου) αλλά και των Τεκτόνων της «Μεγάλης Ανατολής» στην οποία, όπως επιμένουν, ανήκε ο ιδρυτής της ΕΡΕ Κ. Καραμανλής. Κατά τους ανωτέρω κύκλους, η όλη διαμάχη, με επιστέγασμα το Μνημόνιο, εντάσσεται στα πλαίσια του συνεχιζόμενου πολέμου μεταξύ των Νεφελίμ και Ελοχίμ. Πρόκειται για την εμπεριστατωμένη ανάλυση η οποία προτείνεται από τον εθνικό καθοδηγητή - βιβλιοπώλη. Ο συγκεκριμένος φέρεται να ασκεί καθήκοντα διακριτικού συμβούλου της Μητρόπολης Πειραιώς και Θεσσαλονίκης, γνωστής βουλευτού του ΚΚΕ, της ΕΟΚΑ Γ΄ (!), των επιγόνων της Μονής Χρυσοπηγής, του ηγουμένου Εφραίμ και του γνωστού Εκδότη ο οποίος, μέσω παρένθετου προσώπου, εισήλθε προ ημερών σε γνωστό μαγαζί γωνία του κυριακάτικου Τύπου. Το παρένθετο πρόσωπο πρωταγωνίστησε στο πρόσφατο παρελθόν στη διαχείριση οικονομικών ζητημάτων που ανέκυψαν στη Μονή Βατοπεδίου και Τοπλού, αλλά και σε μία άκρως ενδιαφέρουσα κόντρα με δικαστικές προεκτάσεις μεταξύ του ΟΤΕ και της Νήσου Sao Tome et Principe, ανοικτά της Γκαμπόν.
Franchise στην «ταρίφα»
Ο Μήτσος με το σουβλατζίδικο επιχειρεί εδώ και μερικές εβδομάδες να επεκταθεί με τη μέθοδο του franchising και στο Μπραχάμι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η επαγγελματική αυτή επιτυχία τον κατατάσσει προφανώς σε ιδιαίτερα αξιόπιστο συνομιλητή, και ως εκ τούτου οι αναλύσεις του ως προς τη δαιδαλώδη εφαρμογή του Μνημονίου αλλά και των κοινωνικο-πολιτικών επιπτώσεών του στον απανταχού ελληνισμό χρήζουν μελέτης. Διότι ο Μήτσος ξέρει.
Η ουσία της βαθιάς σχέσης μεταξύ της πάσης φύσεως «ταρίφας» και της νέας ιδεολογικής - πολιτικής τάσης της κοινωνίας αφορά μία λέξη. Το ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ. Πρόκειται για μία παγκόσμια αποκλειστικότητα όπου διά νόμου επιβάλλεται το Καρτέλ και θεσμοποιούνται οι μικρομαφίες ως «επαγγελματική δραστηριότητα». Ας πούμε, το γεγονός ότι ο φαρμακοποιός στην Καλαμάτα δικαιούται να διαπλέκεται με το γιατρό του ΙΚΑ και τους μόνιμους ιατρούς του ΕΣΥ στο Δημόσιο Νοσοκομείο ώστε να εκτελεί μαζικές συνταγογραφήσεις στον ΟΓΑ με φάρμακα που έχουν αποθηκευτεί παρανόμως από το αποθέματα του νοσοκομείου και φυλάσσονται σε απόμακρες περιοχές που έχουν υποδείξει οι προμηθεύτριες εταιρείες. Πρόσφατο παράδειγμα οι «ανακαλύψεις» στο Λαύριο. Ένα άλλο παράδειγμα αφορά την ελάχιστη αμοιβή των δικηγόρων, των μηχανικών, των συμβολαιογράφων, της γνωστής δε κυρίας συμπεριλαμβανομένης ελέω πάντα του ηγούμενου της Αγίας Μονής του Περιβολιού της Παναγιάς. Ναι, λοιπόν, στην Ελλάδα των εκσυγχρονιστικών παρεκτροπών, το ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ αποτελεί τη λέξη κλειδί που συνδέει τη μαφία του πανεπιστημίου με αυτή των γιατρών, με εκείνη του ταξιτζή ή του νταλικιέρη. Αυτός ο απαράβατος νόμος επιτρέπει στον αντιπρύτανη πανεπιστημιακού ιδρύματος να μην παραιτείται παρά την έγγραφη απαίτηση του πρύτανη. Ο αντιπρύτανης κατηγορείται για εξαπάτηση λόγω υπόθεσης σεξουαλικής παρενόχλησης υφισταμένης του, όταν δίδασκε στην Αμερική. Όλα τα παραπάνω είναι εγγράφως αποδεδειγμένα, αλλά ο άνθρωπος δεν παραιτείται διότι απλά… εξελέγη. Που σημαίνει… κεκτημένο.
Keep walking
Ο Κάρολος Μαρξ είχε προβλέψει τα πάντα, εκτός από το φαινόμενο του Στάλιν βεβαίως, αλλά δικαιούται και αυτός να υποπέσει σε σφάλμα. Ο Μαρξ δεν γνώριζε ωστόσο δύο όρους οι οποίοι εισήλθαν σε χρήση μεταγενέστερα. Αυτόν του Καρτέλ και αυτόν της Μαφίας, αλλιώς θα τους είχε συμπεριλάβει σε ειδικό κεφάλαιο με τίτλο «Προοπτικές προς αποφυγή» στη μελέτη «Περί Καρτέλ και Μαφίας στη σύγχρονη Ελλάδα» και υπότιτλο «Σημειολογική ταυτοποίηση του όρου Ταρίφα». Ο Γερμανός φιλόσοφος και βαθύς γνώστης των οικονομικών μηχανισμών προφανώς αγνοούσε τη δυνατότητα χώνευσης και αναπαραγωγής του παγκόσμιου καπιταλισμού από τους νεοέλληνες μικροαστούς. Αν το γνώριζε τότε, πιθανώς και να διαμόρφωνε διαφορετικά τα τελευταία (χρονικά) συμπεράσματά του. Ενδεχομένως δε να μην επέλεγε τον Ηράκλειτο ως θέμα για τη διδακτορική διατριβή του και να αναγκαζόταν να μελετήσει το φαινόμενο «Ο Μήτσος ως παγκόσμια προοπτική υπέρβασης των κυκλικών κρίσεων». Τότε, πιθανότατα, να είχε αντιληφθεί πως στο τέλος αυτής της γραμμικής εξέλιξης, ο Μήτσος, ο ταρίφας, ο συμβολαιογράφος, ο μητροπολίτης Σεραφείμ και ο αντιπρύτανης θα συγκροτούσαν το νέο μοντέλο δυναμικής ανάπτυξης, με πυρήνα τους 15 του πορίσματος SIEMENS. Διότι, οποία έκπληξις. Υφίσταται ένας συνδετικός κρίκος μεταξύ τους, ο οποίος και περιγράφεται ως Underground Dialectics.