- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στον αγώνα (κατά των ιδιωτικοποιήσεων) ενωμένοι!
Τσιρώνης, Σκουρλέτης, Δρίτσας, Σπίρτζης στις επάλξεις...
Και τώρα τα δύσκολα. Μετά την ψήφο εμπιστοσύνης, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ οφείλει να...κυβερνήσει! Μόνο που εμφανίζεται η εξής αντίφαση: Ενώ ο πρωθυπουργός και κορυφαίοι υπουργοί δηλώνουν ότι η αξιολόγηση πρέπει να ολοκληρωθεί, πολλοί υπουργοί εξακολουθούν να διαφωνούν με βασικές δεσμεύσεις του «μνημονίου 3». Τελευταίο κρούσμα, οι δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος κ. Γιάννη Τσιρώνη για το Ελληνικό στη Βουλή: «Να καταφέρουμε να λύσουμε το θέμα του Ελληνικού, να προχωρήσουμε σε αξιοποίηση της έκτασης, με βάση την πρόταση του Πολυτεχνείου, η μόνη πραγματικά καλή λύση, που εδώ και δεκαετίες αναγνωρίζεται». Δεν θα μπούμε εδώ στην ουσία της συζήτηση. Ούτε στο ότι πράγματι η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου έκανε ένα διαγωνισμό για το Ελληνικό που κατέληξε σε έναν μόνο συμμετέχοντα.... Το θέμα είναι ότι η ολοκλήρωση του διαγωνισμού παραχώρησης του Ελληνικού αποτελεί πλέον μνημονιακή υποχρέωση της χώρας. Και όχι μόνο. Η περίπτωση του Ελληνικού είναι μι από τις εννέα που η κυβέρνηση δεσμεύτηκε να εφαρμόσει με τις διαδικασίες που εγκρίθηκαν και ισχύουν. Πώς θα συμβιβάσει ο κ Τσίπρας τα βέτο του κ. Τσιρώνη με τις μνημονιακές υποχρεώσεις που ο ίδιος υπέγραψε;
Δεν είναι η μοναδική περίπτωση βεβαίως. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Πάνος Σκουρλέτης διακήρυξε πως δεν θίγεται ο δημόσιος χαρακτήρας στην ΔΕΗ, παρά τις δεσμεύσεις για το αντίθετο που επιβάλλεγται από τη δανειακή συμφωνία για τον ΑΔΜΗΕ. Τα περιβόητα ισοδύναμα που έχουμε ακούσει και εδώ αγνούνται. Ο «έτερος Καππαδόκης» υπουργός Ναυτιλίας κ. Θοδωρής Δρίτσας περιμένει στη γωνία το ΤΑΙΠΕΔ για τις διαδικασίες εκχώρησης του ΟΛΠ στον ιδιωτικό τομέα. Αλλά και ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης έχει διατυπώσει τη διαφωνία του για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακώναεροδρομίων, θεωρώντας οτι το Δημόσιο πρέπει να κρατήσει το 51%.
Πώς θα αντιδράσουν όλοι αυτοί την «ώρα μηδέν»; Ουδείς γνωρίζει προς το παρόν. Ίσως γι αυτό ο πρωθυπουργός επέλεξε να ορίσει τον υπουργό Επικρατείας κ. Νίκο Παππά υπεύθυνο για τις επενδύσεις- κάτι σαν τον κ. Παμπούκη επί κυβερνήσεων Γιώργου Παπανδρέου, δηλαδή. Το θέμα είναι αν ο κ. Παππάς θα «σπρώξει» το θέμα των ιδιωτικών επενδύσεων ή θα αναλωθεί, επιχειρώντας να παρακάμψει τις αντιρρήσεις των υπουργών για όσα πρέπει να γίνουν....χτες.