- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Πειραιάς, ο υπουργός, οι Κινέζοι, η προθεσμία
Οι εξελίξεις για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού
Το προσχέδιο της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) δόθηκε χτες Τρίτη από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΪΠΕΔ) στον κ. Θόδωρο Δρίτσα, υπουργό Ναυτιλίας - Νησιωτικής Πολιτικής και βουλευτή Πειραιά.
Τα δεδομένα:
· Η σχετική διαβούλευση θα κρατήσει μια βδομάδα, αφού οι προθεσμίες του Μνημονίου 3 είναι ασφυκτικές
· Οι βασικοί διεκδικητές του 51% των μετοχών του ΟΛΠ είναι η κινέζικη Cosco, η δανέζικη APM Terminals και φιλιππινέζικη ICTS
· Όταν υπάρξει η σύμβαση με κάποια από τις τρεις εταιρίες, θα πρέπει να έρθει στη Βουλή για κύρωση
· Αν η διαδικασία προχωρήσει κερδοφόρα, αναμένονται περαιτέρω επενδύσεις και το ποσοστό του ιδιώτη μπορεί να φτάσει το 67%
· Αυτή τη στιγμή, ο υπουργός κ. Δρίτσας εμφανίζεται να πιστεύει στην πρόοδο της ιδιωτικοποίησης, ταυτόχρονα όμως τονίζει ότι οι τοπικές κοινωνίες και οι Δήμοι έχουν βαρύνοντα λόγο
· Ο αντιπεριφερειάρχης και ο δήμαρχος του Πειραιά διαφωνούν, ενώ ο δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας κ. Βρετάκος έχει προαναγγείλει κινητοποιήσεις για τις 10 Οκτωβρίου
· Στις 6 Οκτωβρίου αναμένεται να εκδικαστεί προσφυγή στο ΣτΕ από ποικίλους ενδιαφερόμενους (Δήμοι, συνδικάτα κλπ) κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ
· Το ζήτημα είναι κρίσιμο για την κυβέρνηση, γιατί πρόκειται για την πρώτη της ιδιωτικοποίηση.