- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η εφαρμογή του προγράμματος που συμφώνησε η κυβέρνηση με τους δανειστές και η ανάταση της κοινωνίας είναι δύο έννοιες αντίθετες.
Αυτό δήλωσε χτες ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Θοδωρής Δρίτσας, κατά την τελετή παράδοσης - παραλαβής του υπουργείου του από τον υπηρεσιακό υπουργό κ. Χρήστο Ζώη, δηλώνοντας προκαταβολικά την αντιφατική κατάσταση στο πεδίο της δικαιοδοσίας του.
Ο κ. Δρίτσας, αναφερόμενος στη μνημονιακή υποχρέωση να πουληθεί το 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) σε ιδιώτες, είπε ότι δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος, ωστόσο προσέθεσε ότι θα προσπαθήσει για το καλύτερο. «Είναι υποχρέωσή μας να πετύχουμε μια σύμβαση παραχώρησης του ελληνικού Δημοσίου που να κατοχυρώνει όλα τα δικαιώματα των Δήμων, των εργαζομένων και των Πειραιωτών σε αυτή την πόλη», είπε.
Συμπαθητικά και μάλλον τυπικά πράγματα είπε ο απερχόμενος υπουργός, ενώ έλαμψαν με την απουσία τους –λόγω δυσαρέσκειας– οι συνήθως παρόντες ναυτιλιακοί και συνδικαλιστικοί παράγοντες.
Υπενθυμίζεται ότι η πώληση του ΟΛΠ είναι η πρώτη προγραμματισμένη ιδιωτικοποίηση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Oι βασικοί διεκδικητές του 67% είναι τρεις: APM Terminal, θυγατρική της Moller Maersk, η κινεζική Cosco και η ICTS από τις Φιλιππίνες. Η διαδικασία έχει ήδη καθυστερήσει και το ΤΑΪΠΕΔ εκφράζει ανησυχίες.