- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στον σταθμό «Νίκαια» έφτασε το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικας) έχοντας διανοίξει συνολικά 3.400 μέτρα σήραγγας στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο». Κατά μήκος της σήραγγας, συνολικού μήκους 7,6 χιλιομέτρων θα κατασκευαστούν έξι σταθμοί.
Ο μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του το Σεπτέμβριο του 2013 από πηγάδι (φρέαρ) εκκίνησης στην Αγ. Βαρβάρα. Τον Ιούνιο του 2014 έφτασε στον σταθμό «Αγ. Βαρβάρα», τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς έφτασε στο σταθμό «Κορυδαλλός» και σήμερα στο σταθμό «Νίκαια».
Ο επόμενος σταθμός, αφού μεσολαβήσει ένα διάστημα από έναν έως δύο μήνες για την απαραίτητη συντήρηση είναι ο σταθμός «Μανιάτικα» όπου αναμένεται να φτάσει έως το τέλος του 2015. Διευκρινίζεται ότι ο μετροπόντικας θα διανοίξει 6,5 χιλιόμετρα ενώ το υπόλοιπο τμήμα (στην αρχή και το τέλος του έργου) θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους μέσω υπόγειας ανασκαφής.
Τα έργα για την επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο 2018. Ο συνολικός χρόνος του ταξιδιού από το λιμάνι του Πειραιά έως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος θα γίνεται σε 45 λεπτά.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας την κυκλοφορία των οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως και τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους το χρόνο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι η επέκταση του μετρό στον Πειραιά κατασκευάζεται εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού.
Για τη μεταφορά των χρημάτων της Αττικό Μετρό στην Τράπεζα της Ελλάδας ο Χρήστος Τσίτουρας απάντησε: «έχουμε τη διαβεβαίωση πως όποτε χρειαστούμε χρήματα αυτά θα είναι στη διάθεση μας και δεν υπάρχει πρόβλημα με τη χρηματοδότηση των έργων».
Σύμφωνα με πηγές από την εταιρεία Αττικό Μετρό, σε ό,τι αφορά την τύχη του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 (Άλσος Βεϊκου - Γουδί), οι μελέτες είναι έτοιμες και αναμένεται η απόφαση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την εκκίνηση του διαγωνισμού.
ΦΩΤΟ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ