Ελλαδα

ΖARA: Τα αγαθά που ανακαλεί με ανακοίνωσή της η αλυσίδα καταστημάτων

Τα προϊόντα στα οποία εντοπίστηκε πρόβλημα ασφαλείας

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ανάκληση προϊόντων από ZARA
© Unsplash

Η αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRA σε μία έκτακτη ανακοίνωση

Σε μία έκτακτη ανακοίνωση προχώρησε η αλυσίδα καταστημάτων Zara για την άμεση ανάκληση σειράς προϊόντων διακόσμησης και αποθήκευσης, λόγω εντοπισμένων προβλημάτων ασφαλείας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση πρόκειτα για τους κωδικούς 7645/049/052, 7665/049/251, 1668/049/999 και 6674/049/052. Τα προϊόντα αυτά έχουν ανιχνευθεί ως πιθανά επικίνδυνα για την ασφάλεια κατά τη χρήση τους, γεγονός που οδήγησε την εταιρεία στην απόφαση για άμεση ανάκληση.

Στην ανακοίνωση τονίζεται χαρακτηριστικά: «Προτεραιότητά μας είναι να εγγυηθούμε την υψηλότερη ποιότητα των προϊόντων μας και την ασφάλεια όλων των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, προχωρήσαμε σε αυτή την ανάκληση, προκειμένου να εξαλείψουμε κάθε πιθανό κίνδυνο».

Στον ιστότοπο της επωνυμίας τονίζεται επίσης:

«Για προληπτικούς λόγους, είναι σημαντικό, εάν έχετε αγοράσει αυτά τα είδη, είτε μέσω των φυσικών μας καταστημάτων είτε μέσω των διαδικτυακών μας πλατφορμών, να σταματήσετε να τα χρησιμοποιείτε και να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών ή σε οποιοδήποτε από τα καταστήματά μας, για να κανονίσουμε την επιστροφή τους και την επακόλουθη επιστροφή χρημάτων. Δεν χρειάζεται να προσκομίσετε την απόδειξη αγοράς».

Αναλυτικότερα και εάν έχετε αγοράσει κάποιον από τους παραπάνω κωδικούς, η εταιρεία συνιστά:

-Να σταματήσετε άμεσα τη χρήση τους: Αυτό είναι κρίσιμο για την αποφυγή τυχόν κινδύνων.

-Να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών των ZARA: Μπορείτε να το κάνετε είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω των ηλεκτρονικών τους πλατφορμών.

-Να επιστρέψετε τα προϊόντα σε κατάστημα ZARA: Η επιστροφή είναι δυνατή σε οποιοδήποτε κατάστημα, χωρίς την ανάγκη απόδειξης αγοράς.

Διαδικασία Αποζημίωσης

Τα ZARA διευκρίνισαν ότι όσοι επιστρέψουν τα ανακληθέντα προϊόντα θα λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ειδικότερα:

-Για προϊόντα που αγοράστηκαν σε φυσικό κατάστημα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται επιτόπου.

-Για προϊόντα που αγοράστηκαν ηλεκτρονικά ή ζητήθηκε παράδοση στο σπίτι, η εταιρεία θα επικοινωνήσει απευθείας με τους πελάτες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.