- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
ΣΤΑΣΥ: Δεν τίθεται θέμα ασφαλείας στο Μετρό - Ξεκινά η αναβάθμιση υποδομών
Η απάντησε σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα»
ΣΤΑΣΥ: Δεν τίθεται θέμα ασφαλείας στο Μετρό - Ξεκινά η αναβάθμιση υποδομών - Η απάντησε σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα»
Απάντηση σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» δίνει η ΣΤΑΣΥ, τονίζοντας ότι δεν τίθεται θέμα ασφάλειας στο Μετρό, ενώ σημειώνει ότι αναμένεται να ξεκινήσει το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης των υποδομών. Το δημοσίευμα της εφημερίδας έκανε λόγο για κίνδυνο ασφαλείας στο Μετρό και ρωγμές στις ράγες.
«Τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ απαντώντας στο δημοσίευμα.
Στην ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ αναφέρεται στην προκήρυξη των διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζοντας ότι:
- Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.
- Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα - και όχι μόνο προ 3ετίας - μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.
- Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.
- Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.
- Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πληροφορίες για αίτημα του Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ηλείας
H παλαιότητα μιας συνήθειας δεν της προσδίδει καμία απολύτως αξία
Η απάντησε σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα»
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για τις περιοχές που θα βρεθούν στο επίκεντρο
ΕΔΕ από το Υπουργείο Παιδείας για το ακραίο περιστατικό bullying
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι επιστήμονες Αντωνία και Κίμων - Αριστοτέλης Φογκτ
Δείτε αναλυτικά τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Η πρόγνωση της ΕΜΥ για την Παρασκευή
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ένα εντυπωσιακό έλατο, ύψους 13 μέτρων - Φωταγωγήθηκε με 20.000 λαμπάκια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.