- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ελεγκτής στον προαστιακό «τσέπωνε» χρήματα από επιβάτες - Τι απαντά η Hellenic Train - Το σχόλιο του προέδρου των εργαζόμενων.
Ελεγκτής της Hellenic Train έπαιρνε χρήματα από επιβάτες και τα έβαζε στην τσέπη του, χωρίς να τους κόβει εισιτήριο.
Η δράση του ελεγκτή της Hellenic Train έρχεται στο φως μετά από καταγγελία στην εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Live You».
Το περιστατικό που κατέγραψε η κάμερα διαδραματίστηκε στο δρομολόγιο του προαστιακού από Αθήνα προς Χαλκίδα.
Όπως ανέφερε στην εκπομπή ο επιβάτης που δημοσιοποίησε το βίντεο ντοκουμέντο, ο συγκεκριμένος ελεγκτής της Hellenic Train ακολουθούσε τη συγκεκριμένη πρακτική επανειλημμένα, και αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισε να βιντεοσκοπήσει τη δράση του στο τηλέφωνό του.
Τι δηλώνει ο πρόεδρος των εργαζόμενων
H εκπομπή του ΣΚΑΪ επικοινώνησε με τον πρόεδρο των εργαζόμενων της Hellenic Train, ο οποίος ενημερώθηκε για το συμβάν, αλλά δεν είχε ακόμη έρθει σε επαφή με τον ελεγκτή.
«Κάθε εργαζόμενος που συμπεριφέρεται με τέτοια νοοτροπία πρέπει να τίθεται εκτός εταιρείας. Ξεκάθαρα πράγματα. Δεν μπορεί κανείς να κλέβει είτε την εταιρεία είτε τον επιβάτη. Αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να εκδώσει το εισιτήριο και δεν το έκανε», ανέφερε ο Νίκος Κουτσιούκης.
Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος είχε βεβαρημένο παρελθόν. «Το παρελθόν του είναι βεβαρημένο για ανάλογες περιπτώσεις. Οι πληροφορίες που έχουμε μαζέψει, λένε ότι ο συγκεκριμένος το έχει ξανα κάνει στο παρελθόν. Και μάλιστα, βαρύνεται με τρία πειθαρχικά παραπτώματα. Η εταιρεία θα έπρεπε να έχει προχωρήσει στην απόλυσή του».
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
Η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση για το περιστατικό, στην οποία αναφέρει:
«Σε δρομολόγιο του προαστιακού, συνοδός συρμού έλαβε από επιβάτη χρηματικό ποσό για αδιευκρίνιστους λόγους και φυσικά εν αγνοία της εταιρείας. Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα, αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν το σύνολο των εργαζομένων της εταιρείας.
»Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον επιβάτη για την αναστάτωση, αλλά και για την δυσάρεστη θέση στην οποία βρέθηκε, λόγω της συμπεριφοράς του συνοδού. Από την δική μας πλευρά διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού και άμεσα ενεργοποιείται η πειθαρχική διαδικασία. Ο συνοδός τίθεται σε διαθεσιμότητα».