Ελλαδα

Πέθανε η ενδυματολόγος Έβελυν Σιούπη

Γνωστή από τη δουλειά της σε τηλεόραση και θέατρο

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Πέθανε η ενδυματολόγος Έβελυν Σιούπη, που έγινε ευρύτερα γνωστή για το στυλ της «Ντένης Μαρκορά» στους Δύο Ξένους. Αυτή ήταν όμως μόνο μία από τις επιτυχίες της

Πέθανε η ενδυματολόγος Έβελυν Σιούπη. Ξεκίνησε ως σχεδιάστρια μόδας συμμετέχοντας στις Μπιενάλε νέων δημιουργών του 1986, 1987 και 2002, ενώ στη συνέχεια έγινε ευρύτερα γνωστή για τη δουλειά της στο θέατρο και την τηλεόραση.

«Η Έβελυν Σιούπη, Θεσσαλονικιά αλλά περισσότερο Λονδρέζα (London College of Fashion), με συμμετοχές σε 3 Bienalle, 3 θεατρικά βραβεία, συμμετοχή των κοστουμιών της στα “55 χρόνια ΚΘΒΕ” που έλαβε μέρος στο Αλατζά Ιμαρέτ, είναι από τις λίγες υπογραφές του χώρου της που γνωρίζουν τόσο καλά τη μόδα και την ιστορία της», έγραφε στην Athens Voice o Γιάννης Νένες.

Στην εισαγωγή για την συνέντευξη που είχε κάνει με την Έβελυν Σιούπη πριν από 3 χρόνια, σημείωνε μεταξύ άλλων ο Γιάννης Νένες: «Αυτή η γνώση είναι που δίνει και χαρακτήρα στους ρόλους που “ντύνει”, σαν να περιγράφει με μία και μόνο εμφάνιση το παρελθόν τους ή και να κάνει ένα καυστικό, σημαντικό για την εξέλιξη του έργου, σχόλιο.

Η Έβελιν είναι εκείνη που δημιούργησε το look “Γιολάντα Ραγιά” (κάτι ανάμεσα σε Iris Apfel και Joan Collins) για την Ντίνα Κώνστα στη σειρά “Το δις εξαμαρτείν” των Παπαθανασίου και Ρέππα και ακολούθησε η επίσης δική της παραλλαγή για την “Ντένη Μαρκορά”, πάλι για την Ντίνα Κώνστα, στους “Δύο Ξένους” του Αλέξανδρου Ρήγα. Η Έβελιν δημιούργησε τα επεισοδιακά κοστούμια στην ταινία “Το Κλάμα Βγήκε από τον Παράδεισο”, το καθένα ένα μονόπρακτο από μόνο του – και φυσικά τις σεταρισμένες εμφανίσεις τουαλέτα-κάπα-αυτοκίνητο της Τζέλας Δελαφράγκα – Μίρκας Παπακωνσταντίνου.»

-Προτιμάς να “ντύνεις”κωμωδίες; Ποιά είδη σε εμπνέουν περισσότερο;» είχε ρωτήσει ο Γιάννης Νένες και η Έβελυν Σιούπη είχε απαντήσει: 

«Δεν έχω προτιμήσεις,αγαπώ όλη την ιστορία του ενδύματος. Από τα “μη εμπορικά” έργα που έκανα θα έλεγα ότι ξεχωρίζω τις συνεργασίες μου με το ΚΘΒΕ, το Θέατρο Αμόρε, το Εθνικό Θέατρο. Οι κρατικοί μηχανισμοί έχουν δικά τους συνεργεία (μοδίστρες, περουκέρηδες, καπελούδες) οπότε είναι πιο συγκεντρωμένα και πιο εύκολα».

- «Έχεις μία ολοφάνερη αγάπη στη μόδα της δεκαετίας του ‘70. Από πού πηγάζει αυτό; Ντύνεσαι ανάλογα κι εσύ στην προσωπική σου ζωή;»

- «Μύθος. Βέβαια θεωρώ πως η μόδα τέλειωσε το ’80 με αρχές του ’90.»