Ελλαδα

Εκτοξεύτηκαν οι παραγγελίες πίτσας στη Θεσσαλονίκη λόγω Euro 2024 - Τουλάχιστον 30% πάνω τα έσοδα

Ανοίγει την όρεξη το ποδοσφαιρικό θέαμα - Ποιος αγώνας κέρδισε τη μάχη των εισπράξεων

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Θεσσαλονίκη: Οι πιτσαρίες εμφανίζουν αύξηση εσόδων άνω του 30%  την περίοδο του Euro 2024 - Σε ποιο αγώνας σημειώθηκαν οι μεγαλύτερες εισπράξεις.

Γεμίζει τα ταμεία στις πιτσαρίες της Θεσσαλονίκης το Euro 2024, οι οποίες καταγράφουν το δικό τους υψηλό σκορ με τις πωλήσεις να εκτοξεύονται στα ύψη.

Οι περισσότεροι φίλαθλοι της Θεσσαλονίκης λένε «ναι» στην πίτσα κατά τη διάρκεια της μετάδοσης των αγώνων, με αποτέλεσμα οι πιτσαρίες της πόλης να κάνουν χρυσές δουλειές και τα ποσοστά των εισπράξεων να εμφανίζονται ανοδικά κατά 30% τουλάχιστον.

Οι φίλαθλοι αγαπούν την κατανάλωση πίτσας την ώρα των ματς 

«Είναι γεγονός ότι από την πρώτη μέρα της διοργάνωσης καταλάβαμε τη διαφορά στις παραγγελίες και τα τηλέφωνα ήταν πολλά περισσότερα. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν, ακόμη και οι κρατήσεις ήταν πιο πολλές», λέει στο ΑΠΕ ο Χρήστος Πολίτης, που διατηρεί τρεις πιτσαρίες εδώ και δέκα χρόνια στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Όπως λένε οι άνθρωποι του χώρου, γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι οι πολίτες αγαπούν την κατανάλωση πίτσας την ώρα των ματς και ειδικά της συγκεκριμένης διοργάνωσης, οπότε είχαν πάρει τα μέτρα τους και είχαν κάνει την προετοιμασία εδώ και καιρό, πριν την πρώτη σέντρα.

«Φροντίσαμε να έχουμε επιπλέον προσωπικό ώστε να μην επιβαρυνθούν οι εργαζόμενοί μας κι επίσης ώστε να προλάβουν τον όγκο των παραγγελιών. Προμηθευτήκαμε επιπλέον πρώτες ύλες για να μην ξεμείνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις είχαμε και ειδικές τιμές και πακέτα προσφορών», σημειώνει ο Ανδρέας Σαχίνης, υπεύθυνος πιτσαρίας στην Τούμπα της Θεσσαλονίκης.

Ο αγώνας του Euro 2024 που πέτυχε ρεκόρ κατανάλωσης

Η μεγάλη μάχη της πίτσας πάντως θα δοθεί τη βραδιά του τελικού, όπου οι φούρνοι, όπως όλα δείχνουν, δεν θα σταματούν να ψήνουν ώστε οι πίτσες να φτάσουν εγκαίρως στους φιλάθλους.

Τα πρωτεία μέχρι στιγμής, σύμφωνα με αρκετούς ανθρώπους του χώρου, έχει κατακτήσει το Πορτογαλία - Γαλλία, αγώνας θρίλερ που κρίθηκε στα πέναλτι και έδωσε την ευκαιρία στους ποδοσφαιρόφιλους για μεγαλύτερη κατανάλωση πίτσας.

«Στο κατάστημά μας τα τηλέφωνα πήραν φωτιά και οι διαδικτυακές κρατήσεις ξεκινούσαν από τα πρώτα ματς. Ωστόσο, οι περισσότεροι επιλέγουν την πιο βραδινή παραγγελία. Σε κάποια περίπτωση είχαμε και ρεκόρ παραγγελίας – μια παρέα φίλων που έβλεπε τους αγώνες στην αυλή με την τηλεόραση στο γκαζόν πήραν είκοσι», λέει ο κ. Σαχίνης.

Αύξηση κατά 30% φέτος στις πωλήσεις της πίτσας

Υπάρχουν και οι χαμένοι και αδικημένοι της υπόθεσης που δεν είναι άλλοι από τους ποδοσφαιρόφιλους που εργάζονται στις πιτσαρίες, οι οποίοι χάνουν τα ματς ή στην καλύτερη περίπτωση βλέπουν κλεφτά κάποιες φάσεις στα κινητά ή τις τηλεοράσεις στα μαγαζιά που εργάζονται.

Οι ιδιοκτήτες από την πλευρά τους μιλούν για αύξηση κατά 30% φέτος στις πωλήσεις της πίτσας και θυμούνται τα αντίστοιχα υψηλά ποσοστά και στο προηγούμενο ποδοσφαιρικό υπερθέαμα που κυμαίνονταν στα ίδια επίπεδα, ενώ περιμένουν και τους Ολυμπιακούς Αγώνες για να συνεχίσουν το επιτυχημένο εισπρακτικό σερί.

«Άλλο ένα Euro ή και μουντιάλ σε φυσιολογικές ώρες μετάδοσης για τη χώρα μας, θα ήταν ό,τι καλύτερο για εμάς», λέει χαμογελώντας ο κ. Πολίτης.