Ελλαδα

FedHAΤΤΑ: Αλλαγή χώρου στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων θα τινάξει στον αέρα την εξυπηρέτηση των τουριστών

Η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού τάσσεται και κατά της «αναμονής των επιβατών στο δρόμο, στον ήλιο ή τη βροχή»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Tουριστικά Λεωφορεία: Αντιδρά ο FedHATTA στην αλλαγή χώρου στάθμευσης

Με τεράστια προβλήματα, ταλαιπωρία και χάος απειλείται η εξυπηρέτηση και οι μεταφορές των τουριστών της Αθήνας από τα τουριστικά λεωφορεία, εάν μεταφερθεί ο χώρος στάθμευσής τους, στο πλαίσιο νέου σχεδιασμού που βρίσκεται υπό συζήτηση από τους αρμόδιους φορείς.

Σε συνάντηση με τους παραπάνω φορείς, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024, η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού FedHATTA ζήτησε και εμμένει στη θέση της, να μην αλλάξει καμία από τις εγκεκριμένες από το 2023, θέσεις στάσης/στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων, πριν γίνει βέβαιο ότι ο οποιοσδήποτε νέος σχεδιασμός δεν θα προκαλέσει χάος.

Θέση της Ομοσπονδίας είναι ότι σε όλες τις φάσεις, δοκιμαστικές ή τελικές, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Τροχαία θα πρέπει να είναι παρούσα και να παρέχει υποστήριξη και κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, για παράδειγμα στη Λ. Συγγρού, καθόλη τη διάρκεια της σεζόν.

Οποιαδήποτε ανωμαλία στις ώρες άφιξης των τουριστικών λεωφορείων θα προκαλέσει χιονοστιβάδα προβλημάτων (όπως π.χ. στις προκαθορισμένες ώρες επίσκεψης στην Ακρόπολη, στα Μουσείων και τους Αρχαιολογικούς Χώρους).

Επίσης, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η αναμονή των επιβατών στο δρόμο, στον ήλιο ή τη βροχή προκειμένου να ολοκληρωθεί η περισυλλογή τους από τα οχήματα.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Η αλλαγή χώρου στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων, και μάλιστα χωρίς να έχει υπάρξει προηγούμενη μελέτη για αυτήν, είναι βέβαιο ότι μπορεί να τινάξει στον αέρα την εξυπηρέτηση των τουριστών της Αθήνας. Είναι δεδομένο, ότι οι μεταφορές τουριστών σε όλο το φάσμα υπηρεσιών, περιηγήσεων, οργανωμένων ταξιδιών, MICE, κρουαζιερών κλπ. πρέπει να παρέχουν άψογη εξυπηρέτηση για να μην αντιμετωπιστούν καταγγελίες λόγω της μη τήρησης των δεσμεύσεων περί ποιότητας και συνέπειας των παρεχόμενων υπηρεσιών που απορρέουν από το Π.Δ. 7/2018».

Πηγή: ΜΠΕ-ΜΠΕ