Ελλαδα

«Τελευταίο αντίο» στον Γιώργο Ζαννιά - Με την πορεία του έγραψε ιστορία στην ελληνική διαφήμιση

Πέθανε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα σε ηλικία 81 ετών

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πέθανε ο Γιώργος Ζαννιάς - Έγραψε ιστορία στη διαφήμιση
Πέθανε ο Γιώργος Ζαννιάς - Έγραψε ιστορία στη διαφήμιση © advertising.gr

Γιώργος Ζαννιάς: Πέθανε σε ηλικία 81 ετών - Η πορεία του στην ελληνική διαφήμιση

«Τελευταίο αντίο» είπαν σήμερα (28.12) φίλοι και συγγενείς στον Γιώργο Ζαννιά, τον άνθρωπο που με την πορεία του στον χώρο της ελληνικής διαφήμισης έγραψε τη δική του ιστορία. Ο Γιώργος Ζαννιάς έφυγε πριν από λίγες ημέρες από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών και σήμερα έγινε η αποτέφρωσή του στη Ριτσώνα. 

Ο Γιώργος Ζαννιάς ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στην ελληνική διαφήμιση το 1962 μετά τις σπουδές που έκανε ως γραφίστας. Το 1971 ανέλαβε General Manager και creative Head της Interad, ρόλο που διατήρησε μέχρι τον Αύγουστο του 1974. Τον Οκτώβριο εκείνης της χρονιάς ίδρυσε την Ikon μαζί με τον Λάμπρο Δούκα. Το 1983 ξεκίνησε η συνεργασία με την ΒBDO, στο πλαίσιο της οποίας δημιουργήθηκε ο πρώτος και μεγαλύτερος εκείνη την εποχή όμιλος επικοινωνίας στην Ελλάδα, με 400 εργαζόμενους στις 9 θυγατρικές του. 16 χρόνια αργότερα, το 1999 ο Γιώργος Ζανιάς πούλησε τις μετοχές του στην BBDO Worldwide και παρέμεινε επίτιμος πρόεδρος του BBDO GROUP Greece μέχρι το 2004. Tην τριετία 2004-2007 υπήρξε Πρόεδρος του ΔΣ της Olympic DDB ενώ από το 2008 είχε ιδρύσει την εταιρεία ZBI για προσωπικά του εγχειρήματα.

Διετέλεσε πρόεδρος της ΕΔΕΕ από τον Ιούνιο του 1994 έως τον Αύγουστο του 1995. Μάλιστα, σε συνέντευξή του είχε πει ότι «παραιτήθηκε λόγω Λαμπράκη». Τον Φεβρουάριο του 2013 η ΕΔΕΕ τον αναγόρευσε σε επίτιμο μέλος της μαζί με τον Τάκη Κιουσόπουλο και την Κατερίνα Τσεμπερλίδου.

Γιώργος Ζαννιάς: «Η αγάπη κάποιου για τη δουλειά του, βοηθά στην επαγγελματική του προαγωγή»

Σε συνέντευξή του στο adbusiness είχε εξομολογηθεί: «Η αγάπη κάποιου για τη δουλειά του, όπου αυτή μετατρέπεται από δουλειά σε κέφι, διασκέδαση, έρωτα, τον βοηθά στην επαγγελματική του προαγωγή, είτε αυτός είναι διαφημιστής, τσαγκάρης ή γιατρός, γιατί εκτός από την άοκνη εργασία προσθέτει στο επαγγελματικό του έργο και τη διάσταση της ευσυνειδησίας και του επαγγελματικού ήθους».

Λέγεται πως το σλόγκαν «Αγαπάς την Ελλάδα; Απόδειξη!» φέρει την υπογραφή του. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.