- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Πετάχτηκε απότομα μπροστά μου», υποστηρίζει ο 27χρονος οδηγός για την παράσυρση της Έμμας
Καταπέλτης η εισαγγελέας - Ζήτησε την ενοχή του
Παράσυρση Έμμας: Η απολογία του 27χρονου οδηγού που την τραυμάτισε θανάσιμα και η πρόταση της εισαγγελέως
Η εισαγγελέας της έδρας πρότεινε την ενοχή του 27χρονου οδηγού που παρέσυρε, τραυμάτισε θανάσιμα και εγκατέλειψε την 21χρονη Έμμα πριν από έναν χρόνο σε κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης.
Η εισαγγελέας πρότεινε στους δικαστές του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης την ενοχή του κατηγορούμενου για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και οδήγηση χωρίς άδεια. Κατά την αγόρευσή της, η εισαγγελικής λειτουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο κατηγορούμενος οδηγός έτρεχε πάνω από το νόμιμο όριο ταχύτητας, αλλιώς -όπως είπε- δεν θα εκσφενδόνιζε την πεζή στο αέρα. «Δεν έτρεχε ούτε με 104 χλμ/ώρα (σ.σ. όπως εκτίμησε ο πραγματογνώμονας) αλλά ούτε με 55 χλμ/ώρα (σ.σ. σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο). Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η ταχύτητα ήταν σημαντική για να προκαλέσει αυτές τις βλάβες», σημείωσε.
Κατά την αγόρευσή της, η εισαγγελέας στάθηκε επίσης στην απόφαση των γονιών της Έμμας να δωρίσουν τα ζωτικά της όργανα μετά τον θάνατό της. «Ήταν πολυτραυματίας, κατέληξε μετά από πέντε μέρες. Οι γονείς, παρά τον πόνο τους, βρήκαν τη δύναμη να προσφέρουν ζωή σε άλλους ανθρώπους που είχαν ανάγκη, δωρίζοντας τα ζωτικά της όργανα» ήταν τα χαρακτηριστικά λόγια της εισαγγελέως. Η παραπάνω αναφορά, σε συνδυασμό με άλλες αναφορές για τη ζωή της Έμμας, προκάλεσαν συγκινησιακή φόρτιση στους γονείς, που ξέσπασαν σε δάκρυα.
Παράσυρση Έμμας - Η απολογία του 27χρονου οδηγού
Σήμερα ο 27χρονος οδηγός προχώρησε στην απολογία του. «Δεν ήταν σταματημένη, προχωρούσε. Δεν την είδα παρά μόνο όταν βγήκε μπροστά μου», είπε ο 27χρονος που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας. Ο 27χρονος κατηγορείται για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και οδήγηση χωρίς άδεια.
Όπως σημειώνει το voria.gr, απαντώντας σε ερωτήσεις της έδρας, ο κατηγορούμενος άρχισε την απολογία του λέγοντας πως βρίσκεται στη χώρα σχεδόν 13 χρόνια και εργάζεται σε οικοδομές. Για το επίμαχο αυτοκίνητο σημείωσε πως το είχε από τις 17 Νοεμβρίου, χωρίς όμως να το έχει αγοράσει ακόμα. «Θα το πήγαινα σε έναν μηχανικό στις 22 του μήνα. Συμφωνήσαμε στα 3,5-4 χιλιάρικα. Οδηγάω από τα 18 όμως εδώ δεν είχα δίπλωμα γιατί δεν είχα χαρτιά», είπε και πρόσθεσε πως δήλωνε παρών στην αστυνομία για άλλη υπόθεση ναρκωτικών. «Δεν ήξερα ότι ήταν πειραγμένο, δεν γνωρίζω από αυτοκίνητα. Καταλάβαινα όμως ότι έχει κάτι από τον θόρυβο».
Ο κατηγορούμενος σημείωσε πως εκείνο το βράδυ βρισκόταν στην Τούμπα και θα πήγαινε στο σπίτι του στις Συκιές και προσφέρθηκε να αφήσει μια κοπέλα, την 20χρονη συνοδηγό του, στο κέντρο της πόλης. «Ήμουν σταματημένος στο φανάρι στα πανεπιστήμια. Ξεκινάω στο πράσινο και στο ύψος της Καμάρας την είδα για δύο δευτερόλεπτα. Πετάχτηκε απότομα και πάτησα φρένο. Έστριψα το τιμόνι για να μην τη χτυπήσω με το σασμάν και έτσι χτύπησα στο άλλο αυτοκίνητο. Δεν έκανα ποτέ ελιγμό. Δεν είχε άλλους στον δρόμο. Το πολύ να πήγαινα με 55 χιλιόμετρα. Είχε ταξί από τη μια και αυτοκίνητα από την άλλη. Οποιοσδήποτε ήταν εκεί δεν θα μπορούσε να δει. Δεν ήταν σταματημένη, προχωρούσε, δεν την είδα παρά μόνο όταν βγήκε μπροστά. Δεν περίμενα να βγει από εκεί γιατί δεν είχε διάβαση», είπε απολογούμενος.
«Δεν ξέρω τι ρούχα φορούσε. Την είδα στο ένα μέτρο», πρόσθεσε και τόνισε ότι όση ώρα ήταν στο αυτοκίνητο δεν μιλούσε με τη συνοδηγό «γιατί ήταν απασχολημένη με το κινητό». Απαντώντας στις επίμονες ερωτήσεις της προέδρου για την πορεία του αυτοκινήτου, ο 27χρονος είπε πως «έφυγε το πισινό μέρος του αμαξιού και βγήκα στο άλλο ρεύμα, όπου χτύπησα δύο αυτοκίνητα. Όταν χτύπησα την κοπέλα ήταν στο ρεύμα που ήμουν εγώ. Πήγα να την αποφύγω, τη βρήκα με το δεξί φανάρι, από την πλευρά του συνοδηγού. Μετά την εγκατέλειψα. Δεν συμβαίνει κάθε μέρα να χτυπάμε ανθρώπους. Ήταν λάθος, ό,τι έγινε από εκεί και μετά ήταν όλο λάθος. Έφυγα από εκεί. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου χτύπησε στο άλλο αμάξι. Και να ήθελα να κάνω όπισθεν εκεί δεν γινόταν. Εκεί κατάλαβα ότι ήταν πειραγμένο. Πάτησα γκάζι φεύγοντας μετά από 20 μέτρα γιατί φοβήθηκα. Όταν έφυγα από εκεί το αμάξι δεν ήταν φυσιολογικό. Τρόμαξα, όχι για να μη με βρουν, μόνος μου πήγα στην αστυνομία. Μετά έμεινε το αμάξι σε ένα μέρος κοντά στο Φιλίππειο. Έβγαλα τις πινακίδες για να τις κρύψω. Για μια ώρα σκεφτόμουν να μην με βρουν. Η συνοδηγός ήταν τρομαγμένη. Εκείνη την ώρα δεν ξέρω γιατί έβγαλα τις πινακίδες, τρόμαξα με όσα είδα, όσα έγιναν, σκεφτόμουν αν ζει η κοπέλα. Πέρασε ένας και του είπα να μας πάει στο Ωραιόκαστρο. Ήθελα να μάθω νέα για αυτό δεν γύρισα. Αν ήμουν στα κρατητήρια δεν θα μπορούσα να μάθω. Περίμενα την άλλη μέρα να δω τι θα γίνει. Την επόμενη μέρα έψαχνα τον δικηγόρο μου και δεν τον έβρισκα. Έτσι έγιναν τα πράγματα. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από την οικογένεια της κοπέλας», κατέληξε ο 27χρονος κατηγορούμενος.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο δημοσίευμα για «καταβρόμικο σιντριβάνι» είχε απαντήσει νωρίτερα και το Υπουργείο Πολιτισμού «δείχνοντας» τον Δήμο
Το σκεπτικό της απόφασης
Τα χιουμοριστικά του βίντεο και οι τεχνολογικές αναλύσεις τον ανέδειξαν
Ο γνωστός βιομήχανος ήταν 95 ετών
Τι αναφέρει η ενημέρωση του νοσοκομείου Υγεία για τον θάνατο του σπουδαίου σκηνοθέτη
«Από οξεία λευχαιμία ο θάνατός του», λέει η σύζυγος του σκηνοθέτη
Οι περιοχές όπου η θερμοκρασία δεν θα ξεπεράσει τους 10 βαθμούς Κελσίου
Διοργανώνοντας το συνέδριό μας
«Πρόλαβα να τον χαιρετήσω. Δεν το πίστευε ότι θα έρθει το τέλος», σημείωσε η κα.Μαρία
Εξετάζεται το «ύποπτο» παρελθόν της Ειρήνης Μουρτζούκου
Οι εκτιμήσεις των αστυνομικών αρχών
Η επιθυμία της μοναδικής κατοίκου του νησιού και η δύσκολη επιχείρηση μεταφοράς του
Πώς έγινε το δυστύχημα
Άρπαξαν το χρηματοκιβώτιο και διέφυγαν
Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Το Χ «λέει» και αυτό το τελευταίο αντίο σε έναν εκ των σημαντικότερων δημιουργών της ελληνικής τηλεόρασης και του κινηματογράφου
Το χρονικό της υπόθεσης
Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.