Ελλαδα

Κίνηση στον Κηφισό: Τι χρειάζεται για να μην σπαταλάμε έως και 2 ώρες παραπάνω στον δρόμο καθημερινά

Πόση ώρα βρίσκεται εγκλωβισμένος ο οδηγός σε ώρες αιχμής

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κηφισός: Πώς να μην σπαταλάμε 2 ώρες παραπάνω στον δρόμο - Πόση ώρα βρίσκεται εγκλωβισμένος ο οδηγός σε ώρες αιχμής στην άνοδο και στην κάθοδο 

Μιλώντας στην εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Update» και τον Θάνο Σιαφάκα ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου επισήμανε ότι «Σίγουρα θα βοηθήσουν οι μοτοσυκλέτες της Τροχαίας και οι γερανοί που θα περνούν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει στον Κηφισό που χαρακτηρίζεται από την έντονη κυκλοφοριακή κίνηση (…) όσο πιο γρήγορα παρέμβει κάποιος ενημερώνοντας για το περιστατικό και προσπαθήσει να το ξεκαθαρίσει, ακόμη και να διαχειριστεί την κυκλοφορία γύρω του, τόσο πιο γρήγορα θα ξεμπλοκάρει κάπως η κυκλοφορία».

Ο ίδιος πρόσθεσε σχετικά ότι είναι αναγκαίο να υπάρχουν γρήγορες παρεμβάσεις -στο μισό- και το Υπουργείο κάνει πάρα πάρα πολύ καλά σε αυτή την περίπτωση, δρώντας με τον ανωτέρω τρόπο.

Οι 750 κάμερες στην Αττική για την εγκληματικότητα και το κυκλοφοριακό

Κληθείς να σχολιάσει ότι μπαίνουν και 750 κάμερες στην Αττική τόσο προληπτικά για την παρακολούθηση εγκληματικών ενεργειών όσο και για τις τροχαίες παραβάσεις, σημείωσε:

«Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να έχουμε έναν τροχονόμο σε κάθε γωνία. Οι παραβάσεις συμβαίνουν όταν συμβαίνουν και ο καλύτερος, οικονομικότερος και αποδοτικότερος τρόπος να τις καταγράφουν μέσα από κάμερες, όπως συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι κάτι καινούργιο.

»Δεν έχουμε άπειρους πόρους ώστε να έχουμε το προσωπικό της Τροχαίας παντού. Συνεπώς, είναι πολύ καλό το τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από όλους αυτούς τους ανθρώπους και να αφήσουμε την τεχνολογία να κάνει τη δουλειά της, όπως συμβαίνει και αλλού».

Εγκλωβισμένοι για δύο ώρες στον Κηφισό οι οδηγοί

Στο ερώτημα πόση ώρα βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του ένας οδηγός ο οποίος είναι εγκλωβισμένος σε ώρες αιχμής στην άνοδο και στην κάθοδο του Κηφισού, αποσαφήνισε:

«Εγώ εκτιμώ ότι είναι τουλάχιστον το διπλάσιο από ότι θα έκανε υπό κανονικές συνθήκες. Δηλαδή θεωρώ ότι περνάμε μια, μπορεί και μιάμιση ώρα την ημέρα στο αυτοκίνητο όμως και αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως πολύ περισσότερο χρόνο.

»Διότι η καθυστέρηση προφανώς δημιουργεί κι άλλες επιπτώσεις ψυχολογικές σε εμάς. Ο χρόνος που δαπανούμε είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλος. Είναι τουλάχιστον μία ώρα περισσότερο από ότι θα κάναμε αν δεν είχαμε κυκλοφοριακή συμφόρηση

(…) Έχουμε υπολογίσει ότι σε σχέση με τη βραδινή ώρα που στο ποτάμι χρειάζεσαι για να πας Πειραιά – Κηφισιά περίπου 25 λεπτά, χρειάζεσαι γύρω στο τριπλάσιο αυτή τη στιγμή για να “κατέβεις” σε ώρες αιχμής. Οπότε μπορεί και πολύ περισσότερo από την ώρα – ενδεχομένως “ξοδεύουμε” μία ώρα πάνω και μία ώρα κάτω. Μπορεί και δύο ώρες».