- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τραγωδία στη Λιβύη: Εισαγγελική προκαταρκτική έρευνα για ανθρωποκτονία από πρόθεση ή αμέλεια
Εντολή για την διερεύνηση των συνθηκών του τροχαίου που κόστισε την ζωή στρατιωτικών και πολιτών που μετείχαν σε ανθρωπιστική αποστολή στην Λιβύη, έδωσε η Εισαγγελία Πρωτοδικών στην Αστυνομία.
Με παραγγελία προς την Υποδιεύθυνση Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής και Ιδιοκτησίας, η Εισαγγελία ζητά να εξεταστεί στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας το τροχαίο, ώστε να εξακριβωθεί αν έχουν τελεστεί τυχόν αξιόποινες πράξεις.
Στην εισαγγελική παραγγελία αναφέρονται ενδεικτικά αδικήματα όπως αυτά που αφορούν ανθρωποκτονία κατά συρροή και σωματικές βλάβες κατά συρροή από πρόθεση ή και από αμέλεια.
Παύλος Μαρινάκης: Δεν ισχύει ότι μετέβη κλιμάκιο της ΕΥΠ - Ήταν τροχαίο δυστύχημα
Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες ότι στη Λιβύη αυτό που συνέβη ήταν ένα τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα, δήλωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, διαψεύδοντας ότι μετέβη επί τόπου κλιμάκιο της ΕΥΠ.
«Δεν υπάρχει ζήτημα άρσης ή λιγότερης εμπιστοσύνης στον αρχηγό του ΓΕΕΘΑ, τον κ. Φλώρο», απάντησε ο κ. Μαρινάκης σε σχετική ερώτηση, λέγοντας ότι η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων δεν κινείται με δημοσιογραφικούς όρους.
«Η Λιβύη δεν είναι θεσσαλικός κάμπος. Έπρεπε να είναι διαμοιρασμένοι, εμείς ήμασταν λες και πήγαμε εκδρομή»
Για τα πρωτόκολλα που ακολούθησε η ελληνική αποστολή κατά τη μετάβαση της στη Λιβύη μίλησε στο Mega ο Ταξίαρχος εν αποστρατεία και αμυντικός αναλυτής, Παναγιώτης Θεοδωρακίδης.
«Ο σχεδιασμός σε κάθε περίπτωση δεν αρμόζει στην μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας, μετακίνησης και οποιασδήποτε επαφής με την Λιβύη, στην οποία δεν υπάρχει διαχωριστική γραμμή μεταξύ εμφύλιων δυνάμεων και εχθρικών, είναι ανακατεμένα τα πράγματα. Όταν έχεις να διανύσεις μία απόσταση της τάξεως των 300 χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο, έχεις κάνει τα 160 χλμ. γιατί το ατύχημα έγινε σε έναν κακό δρόμο με φθορές. Είναι ένας δρόμος τουλάχιστον ως οδόστρωμα και είναι επικίνδυνος και άρα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Υπό αυτή την έννοια η οργάνωση ης αποστολής θα έπρεπε να έχει λάβει υπόψιν της τους φυσικούς κινδύνους και τις επιχειρησιακές απειλές», σημείωσε αρχικά και πρόσθεσε:
«Αυτή η αποστολή ήταν τύπου πάμε ανθρωπιστική βοήθεια στο εσωτερικό της χώρας, σε μία πληγείσα περιοχή. Δεν είναι ο θεσσαλικός κάμπος εκεί που πήγαν. Εις βάρος του επιχειρησιακού σχεδιασμού ήταν και η προβολή και η επικοινωνία που δόθηκε γιατί είδαμε ανθρώπους των Ειδικών Δυνάμεων μαζί με ανθρώπους του Υγειονομικού. Οι άνθρωποι των Ειδικών Δυνάμεων φρουρούν και ασφαλίζουν το υλικό που είναι πολύ ακριβό και πολύτιμο. Θα έπρεπε κάποιος να γνωρίζει πού πάει. Δεν έπρεπε να υπάρχουν αυτές οι φωτογραφίες, γιατί όταν υπάρχουν άνθρωποι με διακριτικά των Ειδικών Δυνάμεων σε φωτογραφίες, ο τουρκικός παράγοντας που έχει επικρατήσει στη Λιβύη, έχει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, πως θα πλησιάσει αυτή η αποστολή και πώς θα κάνει την αποστολή να μη μπορεί να περάσει ούτε από τον εναέριο χώρο της Λιβύης».
«Τα επιτελεία οργανώνουν αυτές τις αποστολές τα οποία δείχνουν μία έλλειψη πληροφοριών διότι δεν γνωρίζουμε με ποιον έχουμε συνεννοηθεί. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί οτιδήποτε στην τουρκοκρατούμενη πλέον Λιβύη. Δεν εξετάσαμε το λεωφορείο που μπήκε η αποστολή. Δεν έγινε αναγνώριση απειλής και εκτίμησης κινδύνου. Τα συνοδευτικά της αποστολής δεν ήταν υπό τον έλεγχο της ελληνικής αποστολής. Άνθρωποι των Ειδικών Δυνάμεων που τους εξέθεσαν φωτογραφικά, ήταν μαζί και δεν υπήρχαν και επικοινωνίες. Έπρεπε να είναι διαμοιρασμένοι, και η ασφάλεια να καλύπτει τους Υγειονομικούς με άλλα οχήματα και σχεδίαση. Είναι λες και πήγαμε εκδρομή», κατέληξε.