- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Από το 2017 θα καθιερωθεί στην Εγνατία Οδό η χρέωση των αναλογικών διοδίων (δηλαδή πλήρωμή σύμφωνα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα), όπως προκύπτει από το δημόσιο διάλογο (με ολίγα ... γαλλικά) ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και την εφημερίδα «Το Βήμα».
Λεπτομερέστερα, θα χωροθετηθούν 13+5 σταθμοί διοδίων της Εγνατίας (ο ένας από τους οποίους 4 χλμ, από το γνωστό τύμβο Καστά, στην Αμφίπολη), με την κατάλληλη υποδομή, ώστε να δέχονται τα δεδομένα από τους πομποδέκτες αυτόματης ηλεκτρονικής χρέωσης που θα έχουν οι οδηγοί (όπως συμβαινει στην Αττική Οδό).
Από τη χωροθέτηση, κατά «Το Βήμα», θα επιβαρυνθεί η Ήπειρος με τέσσερις σταθμούς διοδίων σε μία ακτίνα μικρότερη των 120 χλμ. «Αντίθετα, από τον Βενέτικο Γρεβενών ως τον Πολύμυλο Κοζάνης, μία απόσταση περίπου 80 χλμ., δεν θα υπάρχει ούτε ένας σταθμός διοδίων, ενώ στη διαδρομή μέχρι τη Θεσσαλονίκη οι οδηγοί θα συναντούν μόνο τον σταθμό διοδίων των Μαλγάρων».
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Εγνατία Οδός με τα διόδιά της θα βγει μελλοντικά σε διαγωνισμό, ώστε να την εκμεταλλεύεται ιδιώτης.