- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Την προβολή της Ελλάδας μέσω του Netflix εξετάζουν το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ
Έντονη κινητικότητα καταγράφεται ήδη στο μέτωπο της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Σήμερα, μάλιστα, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, συναντήθηκαν με τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του για θέματα που αφορούν πιθανές μελλοντικές συνεργασίες μέσω της πλατφόρμας, για την προβολή της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται ότι στον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ τονίστηκε ότι «έτρεξε» επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα διεθνώς.
Επιπλέον, 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρείες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.
Στο επίκεντρο ο τουρισμός της τελευταίας στιγμής από τη Γαλλία
Θετικό είναι το πρόσημο από τη διήμερη επίσκεψη της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, στο Παρίσι ως προς την ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων Ελλάδας και Γαλλίας καθώς και την περαιτέρω ώθηση της τουριστικής προβολής της χώρας μας στη γαλλική αγορά ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024.
Η υπουργός επισκέφθηκε τη γαλλική πρωτεύουσα στις 18 και 19 Ιουλίου, όπου είχε διαδοχικές συναντήσεις με στελέχη της γαλλικής τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους σημαντικών tour operators.
Κατά τις συναντήσεις εργασίας, που φιλοξενήθηκαν από την ελληνική πρεσβεία στο Παρίσι οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στην ανάδειξη και προώθηση νέων ελληνικών προορισμών για τη γαλλική αγορά, παράλληλα με τους παραδοσιακούς προορισμούς, οι οποίοι προσελκύουν το ενδιαφέρον των Γάλλων σταθερά τα τελευταία χρόνια.
Η κα Κεφαλογιάννη ταξίδεψε στο Παρίσι σε μια προσπάθεια να διευρύνει τις συνομιλίες και τις συνέργειες προώθησης με τους Γάλλους τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι επιδεικνύουν ήδη ισχυρή παρουσία στους νησιωτικούς προορισμούς της χώρας, με στόχο την προσέλκυση κρατήσεων της τελευταίας στιγμής και την επιμήκυνση υπό προϋποθέσεις της εφετινής τουριστικής περιόδου, δεδομένης της θετικής τάσης που καταγράφουν οι πωλήσεις από τη γαλλική αγορά για το 2023.
Ειδικότερα η υπουργός συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή κ. Roland Sfeir και την υπεύθυνη συνεργασιών marketing κα Audrey Storme του Ομίλου NG Travel, τον Πρόεδρο κ. Alain de Mendoca, τον συνιδρυτή κ. Folco Aloisi και την Διευθύντρια Επικοινωνίας κυρία Donia El Younsi του Τ.Ο Karavel/Fram και τέλος με την Διευθύνουσα Σύμβουλο, κυρία Samia Benslimane του Ομίλου Thalasso, στους οποίους επικοινώνησε τους βασικούς πυλώνες της τουριστικής πολιτικής τονίζοντας: «Στο Υπουργείο Τουρισμού έχουμε ως πρωταρχικό στόχο να καταστήσουμε την Ελλάδα πρωτοπόρο βιώσιμο τουριστικό προορισμό και εργαζόμαστε στην κατεύθυνση του μετασχηματισμού του τουριστικού μας προϊόντος σε ένα παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με εξισορροπημένη κατανομή των πόρων καθώς και λελογισμένη ανάπτυξη των προορισμών».
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού των δράσεων προώθησης της επερχόμενης τουριστικής σεζόν η κα Κεφαλογιάννη είχε συνεργασία με τον Έλληνα Πρέσβη στο Παρίσι, κ. Δημήτρη Ζεβελάκη και την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γαλλίας, κυρία Δημήτρα Βοζίκη, εστιάζοντας στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την προβολή της χώρας μας ως γενέτειρας των Ολυμπιακών Αγώνων και του Ολυμπιακού Ιδεώδους καθ' όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας και διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι και άλλες περιφερειακές πόλεις της Γαλλίας.
Η επίσκεψη της υπουργού Τουρισμού ολοκληρώθηκε με συνεντεύξεις στην ηλεκτρονική έκδοση της Le Figaro, την τουριστική ηλεκτρονική εφημερίδα Tourmag.com καθώς και την κλαδική ηλεκτρονική έκδοση L'echo Touristique.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ