- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τέμπη - Σύγκρουση τρένων: Η απολογία του πρώην προέδρου του ΟΣΕ στον εφέτη ανακριτή και η απάντηση για την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος
O πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ απολογήθηκε σήμερα ενώπιον του εφέτη ανακριτή Λάρισας, καθώς βαρύνεται με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος για τη μετάταξη του 59χρονου σταθμάρχη, ο οποίος έχει προφυλακιστεί για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ υποστήριξε ότι ενήργησε νόμιμα, καθώς, όπως είπε, απλώς επικύρωσε την εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης του ΟΣΕ για τη μετάταξη του σταθμάρχη.
Σήμερα, αναμένεται και η απολογία των δύο μελών της Επιτροπής, που επίσης βαρύνονται με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος.
Τέμπη - Σύγκρουση τρένων: Γιατί κατηγορούνται για παράβαση καθήκοντος
Οι τρεις κατηγορούνται για την εμπλοκή τους στην τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας σε αυτήν τη θέση, παρά το γεγονός ότι υπερέβαινε το όριο ηλικίας. Μέχρι σήμερα, γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο του 1ου κύκλου κινητικότητας το 2022, ο ΟΣΕ υπέβαλε αίτημα στην Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας για την κάλυψη μιας θέσης σταθμάρχη ΔΕ με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη Λάρισα, με μετάθεση.
Αυτό το αίτημα για τη θέση περιελάμβανε πρόσθετες απαιτούμενες προϋποθέσεις από τον φορέα υποδοχής, όπως η ικανότητα χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή και η ηλικία έως 48 ετών. Ο σταθμάρχης, όμως, παρά την προχωρημένη ηλικία του, δηλαδή παρά το γεγονός ότι υπερέβαινε το ηλικιακό όριο των 48 ετών που είχε θέσει ο ΟΣΕ για τη συγκεκριμένη θέση, υπέβαλε αίτηση για μετάθεση. Και μάλιστα, με απόφαση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, η μετάθεση του 59χρονου ολοκληρώθηκε κανονικά στην κενή οργανική θέση του Κλάδου Κυκλοφορίας του Οργανισμού Σιδηροδρόμων, η οποία ήταν ειδικότητας ΔΕ Σταθμαρχών.