- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
«Το σύστημα τηλεδιοίκησης δεν λειτούργησε ποτέ» - Τι καταγγέλλει ο δημιουργός του
«Και εάν δεν γίνουν επεμβάσεις, δεν θα λειτουργήσει»
Δυστύχημα στα Τέμπη: «Το σύστημα τηλεδιοίκησης δεν λειτούργησε ποτέ» - «Και εάν δεν γίνουν επεμβάσεις, δεν θα λειτουργήσει».
Ο τεχνικός διευθυντής Γρηγόρης Λάμπρου, ο οποίος σχεδίασε, ανάπτυξε και παρέδωσε την τηλεδιοίκηση αναφέρθηκε στο σύστημα τονίζοντας πως «αυτή είναι η τηλεδιοίκηση που εγώ σχεδίασα, ανέπτυξα, δοκίμασα και παρουσίασα εν πλήρη λειτουργία με σημείωση κίνησης συρμών στο δίκτυο με πραγματικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο παρουσιάστηκε τόσο στους εργολάβους και στην ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό το σύστημα εν λειτουργία δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ. Σταμάτησε η χρήση του για λόγους που δεν κατανοούμε και καταλάβαμε εν συνεχεία ότι για οικονομικούς λόγους δεν θέλανε να το θέσουν σε λειτουργία».
Ο κος Λάμπρου είναι τεχνικός διευθυντής και ιδρυτής της εταιρίας AES και ο άνθρωπος που σχεδίασε το σύστημα τηλεδιοίκησης για το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνα – Λάρισα. Το έργο του ανατέθηκε το Μάρτιο του 2015 και τον Δεκέμβριο του 2016 το έργο παραδόθηκε. Ωστόσο, όπως λέει στο MEGA, δεν λειτούργησε ποτέ.
«Η τηλεδιοίκηση δεν λειτούργησε ποτέ και κατά τη γνώμη μου εάν δεν γίνουν ορισμένες σημαντικές επεμβάσεις στο σύνολο του δικτύου, σε όλα τα συμπληρωματικά συστήματα που είναι καθυστερημένα, δεν θα λειτουργήσει».
«Πως γίνεται εν έτει 2023 να συγκρούονται δύο τρένα; Ακατανόητο. Μπορούμε να φανταστούμε τρένα να βγαίνουν από ράγες, από ταχύτητα λόγω προβλήματος υλικού, αλλά δύο τρένα να συγκρούονται μας φαίνεται ακατανόητο. Εάν είχε υλοποιηθεί θα είχε γίνει; Δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση, στο ένα εκατομμύριο ούτε μία. Θα το ήξεραν σε δευτερόλεπτα, όχι λεπτά. Από τη στιγμή που έφευγε το τρένο από Λάρισα και το άλλο από Θεσσαλονίκη θα είχαν χτυπήσει 15 διαφορετικά καμπανάκια σε κάθε επίπεδο», δήλωσε ο κος Λάμπρου στο MEGA.
Μάλιστα, καταγγέλλει ότι το σύστημα που δημιούργησε θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλο το δικτυο της ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο 2017. Ωστόσο δεν έγινε ποτέ, όπως λέει, για οικονομικούς λόγους.
«Σε αυτή την πορεία έχω δει πολλά παλαβά. Γνωρίζουμε τις παθογένειες του Δημοσίου κι έχουμε μάθει να τα καταπίνουμε, να τα χωνεύουμε και δεν με έχετε ξανακούσει να λέω τίποτα ποτέ. 57 άνθρωποι, αυτό πως να το καταπιεις;», συμπλήρωσε.
Τέλος, τόνισε πως είναι διατεθειμένος να σχεδιάσει ξανά τη νέα τηλεδιοίκηση και να καταθέσει όσα γνωρίζει στη Δικαιοσύνη.
«Όποιος θέλει, όπου θέλει, και όχι μόνο να καταθέσω, όποτε θέλει. Υπάρχουν 3.000 σελίδες από έγγραφα, φωτογραφίες από εμένα και από Ευρωπαίους συνεργάτες μου, στοιχεία αναμφισβήτητα. Πόσοι άνθρωποι είχαν τέτοια ευκαιρία, να έχεις όλο το σύστημα του σιδηροδρόμου στα χέρια τους; Εγώ είχα αυτή τη δυνατότητα και πιστεύω ότι έφτιαξα ένα σύστημα αρκετά σημαντικό, αλλά είδα και όλα τα προβλήματα που συσχετίζονται με την καθυστέρηση σε αυτά τα έργα».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο δημοσίευμα για «καταβρόμικο σιντριβάνι» είχε απαντήσει νωρίτερα και το Υπουργείο Πολιτισμού «δείχνοντας» τον Δήμο
Το σκεπτικό της απόφασης
Τα χιουμοριστικά του βίντεο και οι τεχνολογικές αναλύσεις τον ανέδειξαν
Ο γνωστός βιομήχανος ήταν 95 ετών
Τι αναφέρει η ενημέρωση του νοσοκομείου Υγεία για τον θάνατο του σπουδαίου σκηνοθέτη
«Από οξεία λευχαιμία ο θάνατός του», λέει η σύζυγος του σκηνοθέτη
Οι περιοχές όπου η θερμοκρασία δεν θα ξεπεράσει τους 10 βαθμούς Κελσίου
Διοργανώνοντας το συνέδριό μας
«Πρόλαβα να τον χαιρετήσω. Δεν το πίστευε ότι θα έρθει το τέλος», σημείωσε η κα.Μαρία
Εξετάζεται το «ύποπτο» παρελθόν της Ειρήνης Μουρτζούκου
Οι εκτιμήσεις των αστυνομικών αρχών
Η επιθυμία της μοναδικής κατοίκου του νησιού και η δύσκολη επιχείρηση μεταφοράς του
Πώς έγινε το δυστύχημα
Άρπαξαν το χρηματοκιβώτιο και διέφυγαν
Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Το Χ «λέει» και αυτό το τελευταίο αντίο σε έναν εκ των σημαντικότερων δημιουργών της ελληνικής τηλεόρασης και του κινηματογράφου
Το χρονικό της υπόθεσης
Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.