Γιατί η εκπαιδευτική ρομποτική ξεκινά από τα Νηπιαγωγεία - Τα οφέλη
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για το πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας
Ρομποτική στα Νηπιαγωγεία: Η εκκίνηση της δράσης στα σχολεία - Τα πρώτα σετ στις τάξεις - Τα οφέλη για τους μαθητές
Συνολικά 177.000 σετ εκπαιδευτικής ρομποτικής θα δοθούν το επόμενο διάστημα στα σχολεία της Ελλάδας. Η δράση ξεκινά από το Νηπιαγωγείο, μεταφέρεται στο Δημοτικό και ολοκληρώνεται στο Γυμνάσιο, με το Υπουργείο Παιδείας να τονίζει μία σειρά από οφέλη για τους μικρούς μαθητές.
Μέσα από πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις, το Υπουργείο Παιδείας αναφέρεται στους σκοπούς του προγράμματος.
Ρομποτική στα σχολεία: Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις
Ποια είναι τα οφέλη της εκπαιδευτικής ρομποτικής;
Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τα μαθηματικά, την πληροφορική και την τεχνολογία και εισάγει βασικές έννοιες προγραμματισμού. Πρόκειται για κατεξοχήν διεπιστημονική δραστηριότητα. Δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές μας να αναπτύξουν πολλαπλές δεξιότητες, όπως κριτική σκέψη, ομαδική εργασία, συνεργατικότητα, επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα, διαχείριση έργου. Συνδυάζει τη μάθηση και το παιχνίδι, αποτελεί μια ευχάριστη και ευέλικτη διδασκαλία μάθησης, που προωθεί το κίνητρο των παιδιών και συμβάλλει στη μετατροπή των σχολείων σε δημιουργικές κυψέλες γνώσης και καινοτομίας.
Σε ποια σχολεία θα διατεθούν τα κιτ ρομποτικής;
Κιτ ρομποτικής θα παραλάβουν όλα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια της Επικράτειας.
Πόσα κιτ ρομποτικής παραδίδονται στα σχολεία της χώρας;
Περισσότερα από 177.000 κιτ ρομποτικής θα παραδοθούν σταδιακά σε όλα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας. Η αντιστοιχία μαθητών με κιτ ρομποτικής ανά εκπαιδευτική δράση είναι περίπου 1 κιτ ανά 3 μαθητές, έτσι ώστε να είναι δυνατή η εφαρμογή συνεργατικών δραστηριοτήτων σε μικρές ομάδες.
Γιατί ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και σε ποιες άλλες τάξεις διδάσκεται;
Γιατί τα παιδιά στην ηλικία αυτή απορροφούν με μοναδική ικανότητα γνώσεις και δεξιότητες, γιατί είναι εξαιρετικά γόνιμα χρόνια στα οποία διαμορφώνεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό το μυαλό των παιδιών μας και συνεπώς έχουμε χρέος να επενδύσουμε ακόμη πιο πολύ στα κρίσιμα αυτά χρόνια. Μέσω της ρομποτικής, οι μαθητές στο Νηπιαγωγείο κατανοούν βασικές αρχές αλληλεπίδρασης, ενώ στη συνέχεια στο Δημοτικό εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία βασικές αρχές προγραμματισμού, πριν την βαθύτερη εξοικείωση με τον προγραμματισμό. Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ενσωματωθεί στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και διδάσκεται στο Νηπιαγωγείο, στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, λοιπών προγραμμάτων ρομποτικής και εντός του μαθήματος της Πληροφορικής.
Πώς θα υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής;
Οι εκπαιδευτικοί μας θα υποστηριχθούν μέσω
- o Ειδικού εκπαιδευτικού υλικού για τα κιτ ρομποτικής.
- o Προγράμματος στοχευμένης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική ρομποτική.
- o Μηχανισμού υποστήριξης - εξειδικευμένο “helpdesk”.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο 55χρονος ενημερώθηκε έναν χρόνο μετά από το χειρουργείο ότι έχει καρκίνο
Ανήλικοι και οι υπόλοιποι τρεις επιβάτες του οχήματος
Συνελήφθη ο εκπαιδευτής και ο βοηθός του
«Τα αντιπλημμυρικά έργα στον ποταμό σχεδιάστηκαν το 1974» σημειώνει ο κ. Αναστάσιος Ι. Στάμου
Αντί για την Εκκλησία, πήγαν στο Αστυνομικό Τμήμα
Μετά από 20 ημέρες μάχης στην Εντατική
Το φυτό των Χριστουγέννων έχει την τιμητική του
Λόγω της κακοκαιρίας η θάλασσα είχε βγει στην προβλήτα
Είχε προσεγγίσει δύο ανήλικα κορίτσια στο κέντρο της Αθήνας
Σε κλίβανο κατέληξαν οι κατασχεμένες ουσίες
Υποβασταζόμενη η σύζυγός του στο «τελευταίο αντίο»
Missing Alert από το «Χαμόγελο του Παιδιού»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.