- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
Τέμπη: Νέα προθεσμία για τους σταθμάρχες - Απολογία την επόμενη εβδομάδα για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα
Προθεσμία να απολογηθούν την ερχόμενη εβδομάδα πήραν από τον εφέτη ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης και ο δεύτερος και αρχαιότερος σταθμάρχης που ήταν βάρδια το απόγευμα πριν από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο συμβασιούχος σταθμάρχης θα απολογηθεί την ερχόμενη Δευτέρα, ενώ ο αρχαιότερος σταθμάρχης την ερχόμενη Τρίτη.
Το «μπαλάκι» των ευθυνών
Όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του το Star, ο απογευματινός σταθμάρχης Π.Κ που έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια του θα παραδεχτεί ότι έφυγε νωρίτερα από το προγραμματισμένο, ισχυριζόμενος, ωστόσο, πως έκρινε ότι μπορούσε να διαχειριστεί μόνος τον φόρτο εργασίας.
Από την άλλη, ο δεύτερος απογευματινός σταθμάρχης Χ.Π, ο συμβασιούχος, θα υποστηρίξει ότι το ωράριο του είναι 14:00 - 22:00 και όχι 14:00 – 23:00 ενώ θα «πατήσει» στο γεγονός ότι λόγω του ότι εργαζόταν με μπλοκάκι, δεν έκανε υπερωρίες.
Σε λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 30 Μαρτίου θα απολογηθεί ο επιθεωρητής που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες ο οποίος υποστηρίζει ότι και οι δύο σταθμάρχες έπρεπε να φύγουν στις 23:00. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να επιρρίψει ευθύνες κατά πάντων ενώ τόνισε ότι θα μιλήσει δημόσια μόλις ολοκληρωθεί η απολογία του.
Τέμπη: «Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»: Τι κατέθεσε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών στον εφέτη - ανακριτή
Στον εφέτη - ανακριτή Λάρισας που έχει αναλάβει την υπόθεση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη κατέθεσε εχθές (24.3) επί μιάμιση ώρα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών. Συνολικά τρία πρόσωπα βρέθηκαν ενώπιον του ανακριτή. Εκτός από τον πρόεδρο του σωματείου μηχανοδηγών ΟΣΕ Κώστα Δεληγούνια, κατέθεσαν ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκο Λάζου, και τον πρόεδρο της πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών, Γιάννη Ντίτσα.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχαν σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο με τα οποία επί της ουσίας εντοπιζόταν ζητήματα ασφαλείας των επιβατών, αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και την Hellenic Train.
Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών υποστήριξε σχετικά με το ζήτημα τηλεδιοίκησης ότι δεν υπάρχει στη Λάρισα, υπάρχει μόνο ο τοπικός πίνακας χειρισμού. Επιπλέον, στη δική του κατάθεση ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου σημείωσε ότι από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν, ενώ και ο ίδιος κατέθεσε ότι στο Σταθμό της Λάρισας δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στόχος του ανακριτή, ο οποίος συνεχίζει τη διαδικασία της έρευνας, είναι να συγκεντρώσει επιπλέον στοιχεία που θα ρίξουν φως στην υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη, να κατανοηθούν τα αίτια του δυστυχήματος και να αποκαλυφθούν οι ευθύνες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση του μετεωρολόγου
9η διοργάνωση του θεσμού που στοχεύει στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής εμπειρίας
Πώς λειτουργεί η νέα διαδικασία
Ο δολοφόνος είχε κάνει «πρόβα» τη διαδρομή
Τι κλάπηκε σύμφωνα με την καταγγελία
Πληροφορίες ότι τους είχε κόψει φτερά για να μην πετούν
Συνελήφθησαν και οι γονείς του φερόμενου δράστη
Αισθητές οι δονήσεις
Η πρόγνωση του Κλέαρχου Μαρουσάκη
Μια μεγάλη αναπτυξιακή δυνατότητα με σημαντικό πολιτιστικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα
Για μια πιο συνειδητή, πιο στοχαστική προσέγγιση στις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις μας
Πού θα χτυπήσει η 48ωρη κακοκαιρία
Ο χάρτης της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.