- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Έρευνα για την αναρρωτική άδεια του επιθεωρητή Λάρισας - Τι ισχύει με την αργία
Στο «μικροσκόπιο» των ερευνών έχει μπει ο επιθεωρητής Λάρισας, στην ευθύνη του οποίου είναι το σταθμαρχείο της πόλης, μετά το γεγονός ότι ζήτησε και έλαβε αναρρωτική άδεια, λίγες ώρες μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι είχε τοποθετήσει περισσότερους του ενός σταθμάρχες τη μοιραία νύχτα της περασμένης Τρίτης. Όπως προκύπτει, ωστόσο, στις 23:21, την ώρα δηλαδή της σύγκρουσης, στο σταθμαρχείο βρισκόταν μόνος του ο 59χρονος που προφυλακίστηκε, στο τέλος πέντε συνεχόμενων νυχτών εργασίας και σε μια περίοδο που η κίνηση των συρμών στις γραμμές ήταν αυξημένη, εξαιτίας του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας.
Το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε το μεσημέρι της Δευτέρας (6/3) ότι ξεκινά έρευνα για τους όρους και τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες χορηγήθηκε αναρρωτική άδεια στον επιθεωρητή Λάρισας αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα, ενώ ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, δήλωσε ότι αν εντοπιστεί κάτι μεμπτό στην αναρρωτική άδεια που ζήτησε και έλαβε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, τότε ο γιατρός που ενέκρινε την άδεια θα μπει κι αυτός σε διαθεσιμότητα.
Ωστόσο αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια της αναρρωτικής άδειας που ζήτησε και πήρε ο επιθεωρητής Λάρισας, δεν μπορεί να τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Σημειώνεται πως εχθές, Κυριακή, ο ΟΣΕ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το δυστύχημα, ενημερώνοντας πως ο σταθμάρχης βάρδιας του Σταθμού της Λάρισας και ο προϊστάμενος του έχουν τεθεί σε αργία από την πρώτη στιγμή.
Μάλιστα, ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος προανήγγειλε δημόσια τοποθέτηση για το συμβάν αναφέροντας: «Υπό το βάρος τέτοιων συνθηκών και με βάση αυτές τις προτεραιότητες είναι εξαιρετικά δύσκολο ο Οργανισμός να ανταποκριθεί στην λεπτομερή ενημέρωση της κοινής γνώμης μέσω των ΜΜΕ κάτι το οποία θα συμβεί το επόμενο διάστημα με το μέγιστο σεβασμό στα θύματα του δυστυχήματος».
Ο ίδιος ο επιθεωρητής πάντως, εμφανίζεται να έχει ήδη ζητήσει νομική σύνδρομή μετά τη θέση του σε αργία, υποστηρίζοντας ότι στερείται κάθε νομικής βάσης.
Ποιος έδωσε την αναρρωτική και πώς στον επιθεωρητή Λάρισας
Από γιατρό της Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Βόλου φέρεται να πήρε το χαρτί για την αναρρωτική άδεια ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Ο Δ/ντης της Νευροχειρουργικής Κλινικής και πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών του Νοσοκομείου Βόλου Νίκος Χαυτούρας επιβεβαίωσε μιλώντας στην ΕΡΤ ότι πράγματι εκείνη την ημέρα τον αναζήτησε ο επιθεωρητής Λάρισας, αλλά επειδή ο ίδιος δεν είχε ιατρείο και επειδή γνώριζε παλαιότερο πρόβλημα υγείας τον παρέπεμψε για έλεγχο στον γιατρό, ο οποίος και εν τέλει υπέγραψε την αναρρωτική άδεια.
Ο Νίκος Χαυτούρας διέψευσε μιλώντας στην ΕΡΤ ότι έδωσε εντολή για την αναρρωτική, ενώ επέμενε ότι η αναρρωτική δεν φέρει το όνομά του. Ο διευθυντής της Νευροχειρουργικής επιμένει ότι ο επιθεωρητής εξετάστηκε από τον γιατρό που έκανε εκείνη την ώρα ιατρείο και ότι όλα είναι στο πλαίσιο της ιατρικής δεοντολογίας.
Πώς διαμορφώθηκαν οι βάρδιες στο σταθμαρχείο το βράδυ της τραγωδίας στα Τέμπη
Η ανακριτική διαδικασία επιχειρεί να ρίξει «φως» στις συνθήκες που προκάλεσαν την τραγωδία, ένα από τα στοιχεία που εξετάζεται, είναι το πως διαμορφώθηκαν οι βάρδιες το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, καθώς και το εάν τηρήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Κομβικό σημείο της υπόθεσης είναι το πως λειτουργεί το σταθμαρχείο της Λάρισας, ποιες είναι οι βάρδιες και πόσα άτομα τις στελεχώνουν.
Ο ΣΚΑΪ αποκάλυψε το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, από το οποίο προκύπτει ότι την ώρα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος θα έπρεπε να ήταν ακόμη 2 άτομα μαζί με τον βραδινό σταθμάρχη.
Ειδικότερα, τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 15.00 οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 14.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει δουλειά στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο αυτό είναι κρίσιμο δεδομένου ότι το «κλειδί» άλλαξε θέση στις 22.10 όταν πέρασε ο προαστιακός, όπως αναφέρει ο ΣΚΑΙ.