Ελλαδα

«Είδα ήρωες και αγγέλους»: Η περιγραφή του αστυνομικού που έφτασε πρώτος στα Τέμπη

Συγκλονίζει το πολύνεκρο δυστύχημα

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Σύγκρουση τρένων με 57 νεκρούς στα Τέμπη: Η περιγραφή αστυνομικού για τις πρώτες στιγμές στον τόπο του δυστυχήματος

Δέκα λεπτά μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη έφτασε στον τόπο του δυστυχήματος ο πρώτος αστυνομικός. Μιλώντας στον Alpha περιέγραψε τις εικόνες που αντίκρισε και όλα όσα βίωσε κατά την παραμονή του στο σημείο. 

«Πολλές από τις εικόνες που μου έρχονται δεν θέλω να τις μοιραστώ δημόσια. Συνολικά η εικόνα ήταν δραματική. Αντικρίσαμε ήρωες και αγγέλους. Είδα μια κοπέλα που υπέφερε από τους πόνους να κάθεται σε ένα πεζούλι και να τρέμει από το σοκ που είχε υποστεί» είπε στον Alpha ο αστυνομικός και πρόσθεσε: «Μία άλλη κοπέλα που είχε τραυματιστεί, πήγα και την επισκέφθηκα στο νοσοκομείο. Είχε εγκαύματα και υποθέτω πως βρισκόταν στα πρώτα βαγόνια. Αντικρίσαμε πολλούς ήρωες και μου έρχεται στο μυαλό ένα 20χρονο παιδί που παρέμεινε για να απεγκλωβίσει ανθρώπους και τα κατάφερε. Έσωσε 10 άτομα και συνέχιζε να προσπαθεί».

Η νέα ανακοίνωση από τη Hellenic Train και οι διευκρινίσεις

Νέα ανακοίνωση για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη εξέδωσε η Hellenic Train, απαντώντας ουσιαστικά σε όσα κατήγγειλε την Παρασκευή (3.3) ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, για την έλλειψη βοήθειας από την εταιρεία, αμέσως μετά την τραγωδία.

Η Hellenic Train στην ανακοίνωσή της θέλησε να διευκρινίσει ότι «ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό». Επιπλέον, η εταιρεία υποστηρίζει ότι «το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία».

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Hellenic Train

Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.

Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία. Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός.

Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα. Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.

Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός. Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές.

Διαβάστε περισσότερα για την τραγωδία στα Τέμπη