Ελλαδα

«Η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα σταμάτησε γιατί δεν υπήρχε προσωπικό»: Η καταγγελία του πρώην σταθμάρχη Βόλου

Τι υποστήριξε για την τήρηση του κανονισμού

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Έρευνες στα συντρίμμια μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
© ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ/EUROKINISSI

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Η καταγγελία του πρώην σταθμάρχη Βόλου για την τηλεδιοίκηση, την τήρηση του κανονισμού και την έλλειψη προσωπικού

Στην καταγγελία ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα έχει σταματήσει να δουλεύει γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό προχώρησε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης. 

Σε δηλώσεις του στο Mega ο κ. Αποστολέρης υποστήριξε ότι παλιότερα στη βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση. Ο κ. Αποστολέρης ανέφερε ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δούλευε πριν από 3-4 χρόνια, αλλά σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό. «Μέχρι πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε μα κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός. Το 2004 στο Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας. Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό», δήλωσε ο πρώην σταθμάρχης του Βόλου. 

Σχετικά με την εκπαίδευση των σταθμαρχών είπε ότι χρειάζονται πολλά χρόνια για να αποκτηθεί. «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Εξ ανάγκης τοποθετήθηκε εκεί. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις. Ο σταθμάρχης μπορεί να τηρήσει τον κανονισμό, ο κανονισμός δεν τηρείται». Σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας «θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση, που δεν έκανε ποτέ, θα την άκουγαν όλα τα τρένα, όλοι οι σταθμοί ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή τη γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία» ανέφερε ο κ. Αποστολέρης. 

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cqwgynaczyxt)

Διαβάστε επίσης »»» Οι «αμαρτίες» του ελληνικού σιδηροδρόμου που οδήγησαν στην τραγωδία

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.