- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Προαστιακός: Εισαγγελική έρευνα μετά τις καταγγελίες ότι δεν διαθέτει επαρκή σηματοδότηση
Κατεπείγουσα έρευνα ξεκινά η Εισαγγελία Πρωτοδικών μετά τις δημόσιες καταγγελίες εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για προβλήματα σηματοδότησης σε τμήμα διαδρομής του Προαστιακού.
Τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ζητά ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, Αντώνης Ελευθεριάνος προκειμένου να διερευνηθούν οι καταγγελίες του εκπροσώπου της Ομοσπονδίας Σιδηροδρόμου, ο οποίος ανέφερε ότι δεν υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση ούτε στη διαδρομή του προαστιακού στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρομίο. Η έρευνα, η οποία έχει τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος, χρεώθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών, Νίκο Στεφανάτο.
Στο πλαίσιο της ποινικής προκαταρκτικής θα ερευνηθεί αν και από ποια πρόσωπα έχει ενδεχομένως διαπραχθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς. Ο κ. Στεφανάτος αναμένεται να καλέσει άμεσα σε κατάθεση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων και να ζητήσει έγγραφα από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ισχύουν όλα όσα ειπώθηκαν τα οποία συνδέονται άμεσα με την ασφάλεια των πολιτών.
Οι καταγγελίες για προβλήματα σηματοδότησης σε τμήμα διαδρομής του Προαστιακού
Ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κατήγγειλε στο OPEN ότι μέρος της διαδρομής από τον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» μέχρι το Αεροδρόμιο, διαδρομή που εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες ανά εικοσιτετράωρο ελέω της πρόσβασης στο «Ελ. Βενιζέλος», δεν διαθέτει επαρκή σηματοδότηση.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτό. Αλλά ακόμα και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι, δε λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με κάποια χιλιόμετρα, πρέπει να είναι το σύνολό του σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου η συνολική εικόνα για το πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», ανέφερε.