Ελλαδα

Καταγγελίες για τον σταθμάρχη του ΟΣΕ που συνελήφθη για την τραγωδία στα Τέμπη

Τι αναφέρει συνάδελφός του

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
© ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/MOTIONTEAM/EUROKINISSI

Τέμπη - Σύγκρουση τρένων: Καταγγελίες για τον σταθμάρχη του ΟΣΕ Λαρίσης - Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει

Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες φαίνεται πως είναι ο 59χρονος σταθμάρχης, ο οποίος συνελήφθη το μεσημέρι της Τετάρτης (01.03) για την πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

Σύμφωνα με τον Alpha και την εκπομπή TLive, o σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου ένα μήνα.

Όπως δήλωσε συνάδελφός του, σύμφωνα με τον Alpha, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας, που ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.

Ο συνάδελφος του 59χρονου σταθμάρχη, σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Tlive», ανέφερε: «Δεν βλέπαμε τηλεόραση. Ήμουν μαζί του όλο το βράδυ. Στην αρχή δεν κατάλαβε τι λάθος έκανε. Όταν έμαθε για το δυστύχημα ήμασταν εκείνη την ώρα μαζί. Τα έχασε, δεν μίλησε καθόλου».

«Τον ρώτησα τι έκανε, μου είπε ότι το τρένο το έβαλε κανονικά στη γραμμή. Μετά κατάλαβε το λάθος του. Έκανε καθαρά λάθος. Είναι ανθρώπινο λάθος. Δεν πατάς κανένα κουμπί, γυρίζεις τα κλειδιά στην ευθεία ή στη διαγώνιο. Τα συστήματα μια χαρά λειτούργησαν», είπε χαρακτηριστικά.

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cqv315ksebkp)

Για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατηγορείται ο σταθμάρχης του ΟΣΕ

Σύμφωνα με τις αρχές, ο 59χρονος σταθμάρχης χαρακτηρίζεται υπαίτιος του σιδηροδρομικού δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια, σωματική βλάβη από αμέλεια και επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων. Στο πλαίσιο της δικογραφίας που σχηματίζεται από την ΕΛΑΣ έχουν δώσει ανωμοτί καταθέσεις και άλλοι δύο υπάλληλοι στην Τροχαία Λάρισας. Ο σταθμάρχης φέρεται ως υπεύθυνος για την κίνηση των τρένων που βρέθηκαν στην ίδια γραμμή.

Ο 59χρονος σταθμάρχης υποστήριξε ότι ο ίδιος έδωσε εντολή για αλλαγή πορείας, αλλά το σύστημα δεν λειτούργησε. Αν και προς το παρόν τα αίτια παραμένουν αδιευκρίνιστα, οι απομαγνητοφωνημένες συζητήσεις θα ρίξουν περισσότερο «φως» στα αίτια της τραγωδίας που στέρησε τη ζωή σε 38 ανθρώπους.

Σύμφωνα με τους αστυνομικούς που έχουν έρθει σε επαφή με τον κατηγορούμενο, είναι ακόμα σαστισμένος και σε κατάσταση σοκ. «Δεν μπορεί να συνέλθει και διαρκώς ρωτά για το εάν σώθηκαν αγνοούμενοι», αναφέρουν οι πληροφορίες.

Βέβαια, για τον εισαγγελέα που διενεργεί τις έρευνες, ενδεχομένως να υπάρχουν ευθύνες στον οργανισμό αφού έχουν προκύψει ζητήματα αναφορικά με τη λειτουργία του πίνακα ελέγχου των αμαξοστοιχιών. Αυτό όμως το κομμάτι, αποτελεί ήδη αντικείμενο έρευνας και τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, θα διερευνηθούν.

Οι διασώστες ψάχνουν για εγκλωβισμένους μέσα στα διαλυμένα βαγόνια

Συνεχίζονται οι προσπάθειες από τα συνεργεία διάσωσης να απομακρύνουν τα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας και να εξερευνήσουν μέσα στις καμένες λαμαρίνες και τα διαλυμένα βαγόνια μήπως και ανακαλύψουν πτώματα.

Γύρω στις 3.30 το απόγευμα πτώμα ή πτώματα μεταφέρθηκαν μέσα με σακούλες και πάνω σε φορείο σε ασθενοφόρο για να μεταφερθεί στο νεκροτομείο της Λάρισας.

Και ενώ οι γερανοί προσπαθούν να σηκώσουν την ηλεκτρομηχανή του τρένου, όλοι ελπίζουν ότι θα κλείσει ο αριθμός των νεκρών και δεν θα ανακαλυφθούν και άλλα πτώματα. Πάντως, από την εικόνα που αντικρίζουν όλοι, συμπεραίνεται ότι η μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων ήταν σφοδρότατη, λόγω της μεγάλης ταχύτητας, ενώ από την φωτιά που ξέσπασε έχουν καταστραφεί στο σημείο και τα εναέρια καλώδια ηλεκτροδότησης των συρμών.

Τραγικές είναι οι σκηνές, καθώς συγγενείς έρχονται στο σημείο και αναζητούν δικούς τους ανθρώπους που ως τώρα δεν έχουν δώσει σημεία ζωής και στη συνέχεια μεταβαίνουν στα νοσοκομεία για να τους αναζητήσουν.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.