Ελλαδα

Έκτακτη αιμοδοσία από τον Ερυθρό Σταυρό για τους τραυματίες του δυστυχήματος στα Τέμπη

Στην κεντρική πλατεία της Λάρισας

62224-137655.jpg
Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
© ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΗΡΑΣ

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Έκτακτη αιμοδοσία από τον Ερυθρό Σταυρό για τους τραυματίες - Στην κεντρική πλατεία της Λάρισας.

Εκτατή αιμοδοσία για τη βοήθεια των τραυματιών του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, αποφάσισε να διεξάγει ο Ερυθρός Σταυρός, στην κεντρική πλατεία της Λάρισας.

«Οι πολίτες που θέλουν να συνδράμουν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών μπορούν να προσέλθουν σήμερα Τετάρτη 1 Μαρτίου την Έκτακτη Αιμοδοσία που θα πραγματοποιηθεί στην Κεντρική Πλατεία Λάρισας με τη συνδρομή του Ερυθρού Σταυρού. Η αιμοδοσία θα διεξαχθεί από τις 9 το πρωί έως και τις 2 το μεσημέρι», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Ερυθρός Σταυρός.

«Ακούσαμε να λένε "μα πού είναι αυτός ο προϊστάμενος" και μετά μπαμ'», συγκλονίζουν οι μαρτυρίες των επιβατών

Συνεχίζουν να έρχονται στη δημοσιότητα οι μαρτυρίες επιβατών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Λίγο μετά την σύγκρουση των δύο τρένων που έχει κοστίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 32 άτομα, τραυματισμένοι επιβάτες μίλησαν για τα όσα έζησαν.

Δύο εξ αυτών αποκάλυψαν πως ο προϊστάμενος αγνοείτο και υπάλληλοι της αμαξοστοιχίας τον έψαχναν λίγο πριν την σύγκρουση.

«Ηταν πολύ… μετωπική μάλλον» ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε:

«Σε μια στιγμή ακούγαμε, μου λέει, καθυστέρηση 20 λεπτά, μισή ώρα, μετά μας λέει ο οδηγός καθυστέρηση μία ώρα και εκεί είναι που λέει υπάρχει σύγχυση στις γραμμές

»Ακούμε δύο κοπέλες, τώρα δεν ξέρω τον χαρακτηρισμό στα τρένα πώς λέγονται οι βοηθοί να λένε μα πού είναι αυτός ο προϊστάμενος, είναι πίσω, τι μαλ…ες είναι αυτές! Στο ένα λεπτό μπαμ!».

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cqums7y6jiqx)

«Πάμε κι όπου βγει», η μαρτυρία επιβάτη για τον μηχανοδηγό

Ολοένα και περισσότερες μαρτυρίες επιβατών έρχονται στο φως της δημοσιότητας από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Λίγη ώρα μετά το τραγικό συμβάν, ένας επιβάτης ο οποίος όπως είπε γλίτωσε καθώς βρισκόταν στα τελευταία βαγόνια (τα 4 πρώτα διαλύθηκαν), μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ λέγοντας ότι άκουσε στον ασύρματο τους μηχανοδηγούς να λένε «Πάμε κι οπου βγεί»!

«Οταν μείναμε στο Παλαιοφάρσελο με καθυστέρηση, όταν ακούς τον μηχανοδηγό να μιλά με τον υπεύθυνο των εισιτηρίων και να λέει πάμε και όπου βγει, είσαι προϊδεασμένος για το ότι κάτι δεν θα πάει καλά», συμπλήρωσε ο επιβάτης ενώ ως προς την καθυστέρηση στο Παλαιοφάρσελο συμπλήρωσε:

«Μας καθυστέρησαν λόγω φόρτου κίνησης των γραμμών, είπαν ότι θα καθυστερήσουμε για 15 λεπτα γιατί είναι μόνης οδού».

Να σημειωθεί πως από την πλευρά της, η Hellenic Train δεν έχει απαντήσει ακόμη στο ερώτημα για τα αίτια της τραγωδίας, πώς έγινε αυτό το καταστροφικό λάθος και ποιος ευθύνεται.

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Ανατριχιαστικά βίντεο λίγο μετά την μετωπική

Το φως της δημοσιότητας έχουν δει τα πρώτα βίντεο από τη μετωπική σύγκρουση της εμπορικής αμαξοστοιχίας με το τρένο Inter City 62 που μετέφερε σχεδόν 350 επιβάτες στην Κοιλάδα των Τεμπών.

Τα πλάνα είναι τραβηγμένα λίγα λεπτά μετά το συμβάν, με τους επιβάτες να βγαίνουν από τις αμαξοστοιχίες χωρίς να έχουν συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί ενώ βρίσκονται ανάμεσα σε συντρίμμια, γυαλιά και λαμαρίνες που όλα έχουν γίνει μία άμορφη μάζα.

Τα δύο πρώτα βαγόνια των δύο τρένων έχουν τυλιχθεί στις φλόγες ενώ ακούγονται κάποιες πιο ψύχραιμες φωνές να καλούν τους επιβάτες να απομακρυνθούν λέγοντας «όλοι έξω, έχει φωτιά!».

Δείτε τα βίντεο που παραχώρησε στην Athens Voice ο Θανάσης Τάσιος που βρέθηκε στο σημείο

Τα βαγόνια φλέγονταν επί σχεδόν δύο ώρες ενώ σύμφωνα με αξιωματικούς της Πυροσβεστικής, είχαν αναπτυχθεί θερμοκρασίες που ξεπερνούσαν τους 1200 βαθμούς Κελσίου.

«Βγείτε όλοι!», φωνάζει ένας από τους επιβάτες, με τους περισσότερους να προσπαθούν να απομακρυνθούν από τα βαγόνια διαφεύγοντας από τρύπες ή παράθυρα.

Σύγκρουση τρένων: «Βγείτε όλοι!»

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.