Ελλαδα

«Όλα γίνονται χειροκίνητα, είμαστε στο manual» καταγγέλλει ο πρόεδρος των μηχανοδηγών

Τι είπε για τις συνθήκες του δυστυχήματος στα Τέμπη

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σύγκρουση τρένων - Πρόεδρος μηχανοδηγών: Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα
© EUROKINISSI/ΤΖΕΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα καταγγέλλει ο πρόεδρος των μηχανοδηγών

Σε μια σοβαρή καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία των τρένων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου συνέβη η τραγωδία με τους 32, μέχρι στιγμής, νεκρούς μετά από σύγκρουση επιβατικής με εμπορική αμαξοστοιχία στο ύψος των Τεμπών προχώρησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.

Όπως είπε στην ΕΡΤ ο Κώστας Γενηδούνιας «Δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως».

Στην ερώτηση αν αυτό σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών απάντησε ότι «Οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην ΑΘήνα θα πάτε μέχρι το Μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για Θεσσαλονίκη».

Κατά τον ίδιο «υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους».

Τι έγινε με το δυστύχημα;

Ερωτηθείς για τις συνθήκες του δυστύχηματος είπε ότι «στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή».

«Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα» κατέληξε μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.