«Η Ελλάδα έχει και χειμώνα»: Υποψήφιο για διεθνές βραβείο το σποτ του ΕΟΤ για τον τουρισμό
Τη μοναδική ομορφιά των ηπειρωτικών προορισμών προβάλλει η δυναμική καμπάνια
Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό «Greece DOES have a Winter», είναι υποψήφιο διεθνούς διάκρισης.
Υποψήφιο για το βραβείο World's Best Tourism Film στα CIFFT People's Choice Award 2022 είναι το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ Visit Greece για τον χειμερινό τουρισμό, με τίτλο «Greece DOES have a Winter».
Σε ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης αναφέρει τα εξής:
«Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία».
«Η Ελλάδα έχει και χειμώνα»: Υποψήφιο για διεθνές βραβείο το σποτ του ΕΟΤ για τον τουρισμό – To μήνυμα πίσω από την καμπάνια
Με κεντρικό μήνυμα, «Greece does have a winter» και υπογραφή το μότο της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, «All you want is Greece», η δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα.
Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της, την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών.
«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή πρωταγωνίστρια του σποτ, η οποία ξεναγεί τους ταξιδιώτες στον ελληνικό χειμώνα. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από τις απολαύσεις που μπορεί να προσφέρει η ελληνική φύση κατά τους χειμερινούς μήνες.
Η καμπάνια είναι ειδικά προσαρμοσμένη σε αγορές - στόχους (Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία, Ισραήλ), ενώ έχει εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών, δηλαδή την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περισσότερη αστυνομική δύναμη ζητούν οι πολίτες της περιοχής
Ο 55χρονος ενημερώθηκε έναν χρόνο μετά από το χειρουργείο ότι έχει καρκίνο
Ανήλικοι και οι υπόλοιποι τρεις επιβάτες του οχήματος
Συνελήφθη ο εκπαιδευτής και ο βοηθός του
«Τα αντιπλημμυρικά έργα στον ποταμό σχεδιάστηκαν το 1974» σημειώνει ο κ. Αναστάσιος Ι. Στάμου
Αντί για την Εκκλησία, πήγαν στο Αστυνομικό Τμήμα
Μετά από 20 ημέρες μάχης στην Εντατική
Το φυτό των Χριστουγέννων έχει την τιμητική του
Λόγω της κακοκαιρίας η θάλασσα είχε βγει στην προβλήτα
Είχε προσεγγίσει δύο ανήλικα κορίτσια στο κέντρο της Αθήνας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.