- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εκτάκτως συνεδριάζουν οι δημοτικοί φορείς σε Μπράλο και Μώλο μετά την έναρξη λειτουργίας των πλευρικών διοδίων, ενώ προηγήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Από την πλευρά της, η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας εξέδωσε σκληρή ανακοίνωση με τον αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας, Θύμιο Καραΐσκο να αναφέρεται στις επιπτώσεις για την εσωτερική μετακίνηση, όπως επίσης και στα πρόσθετα τέλη τα οποία θα πληρώνουν οι επισκέπτες στο μνημείο των Θερμοπυλών. «Μετά τα έργα της ΠΑΘΕ, τα οποία κατέστησαν μνημείο απροσπέλαστο τον Αθανάσιο Διάκο στην Αλαμάνα, η λειτουργία των διοδίων αυτών αποτρέπει πλέον και τους επισκέπτες των Θερμοπυλών να επισκεφτούν τον ιστορικό χώρο, αφού σε μια τέτοια περίπτωση θα πληρώσουν πρόσθετο "χαράτσι" 0,45 ευρώ στον ανισόπεδο κόμβο Μπράλου» σημειώνει, χαρακτηριστικά, στη δήλωσή του».
Ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης έκανε λόγο για μάστιγα και αναφέρθηκε σε βεβιασμένες και πρόχειρες κινήσεις, χωρίς λογική. «Οι βεβιασμένες και πρόχειρες κινήσεις, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα κυριολεκτικά να ασφυκτιούν δύο μοναδικά πολιτιστικά μνημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, το Μνημείο του Αθανασίου Διάκου στην Αλαμάνα και ο ιστορικός χώρος των Θερμοπυλών, είναι ανεπίτρεπτες και πραγματικά απαράδεκτες. Επιπρόσθετα αντιβαίνουν και στην κοινή λογική», δήλωσε ο κ. Μπακογιάννης, προσθέτοντας ότι διερευνά νομικά το ζήτημα, προκειμένου να διαπιστωθεί πώς μπορεί δοθεί μία απάντηση. «Αυτή τη στιγμή προέχει να δώσουμε όλοι μαζί αυτήν τη μάχη. Πέρα και πάνω από κόμματα και ιδεολογίες, οφείλουμε να είμαστε όλοι μία γροθιά και να στείλουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους πάντες: Αυτή η ιστορία δεν πάει άλλο. Ως εδώ», πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.
Σύμφωνα με τον κ. Καραΐσκο η λειτουργία των διοδίων «θα οδηγήσει την κυκλοφορία μέσα στην πόλη της Λαμίας, για να συνεχίσει μέσα από χωριά και πυκνοκατοικημένες συνοικίες στην Παλιά Εθνική Οδό». «Το απαρχαιωμένο δίκτυο δεν μπορεί να απορροφήσει το μέγεθος της κυκλοφορίας. Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας προσπαθεί και αποκαθιστά τις βλάβες με τα όσα οικονομικά μέσα διαθέτει, καθώς αυτός ο δρόμος είναι ευθύνη της. Οι φθορές είναι τεράστιες και οι δυνατότητες της Περιφέρειας σχεδόν ανύπαρκτες» υπογραμμίζει, αναφερόμενος στον μεγάλο όγκο κυκλοφορίας που δέχεται πλέον το παλαιό εθνικό δίκτυο που ξεκινά από τη Λαμία και φθάνει μέχρι τη Λειβαδιά.
Χαρακτηρίζει, στη δήλωσή του, αιφνιδιαστική την απόφαση της εταιρείας να λειτουργήσει τα πλευρικά διόδια και σημειώνει με νόημα ότι «η Φθιώτιδα έχει πληρώσει ακριβά και με πολλαπλούς τρόπους το τίμημα στο πέταλο του Μαλιακού. Τώρα καλείται σε νέο τίμημα, καθώς υποχρεώνεται είτε να πληρώσει με "καπέλο" τις εσωτερικές της μετακινήσεις, είτε να υποχρεώνεται να κυκλοφορεί από υποδομές τις δεκαετίας του '50, με όγκο κυκλοφορίας σημερινό».
«Συνεχίζεται η πολιτική του αποκλεισμού των κατοίκων από δημόσια αγαθά» σημειώνει, σε δήλωσή του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Αποστόλου, που είναι επικεφαλής της μειοψηφίας. Στην περιοχή του Μώλου, όπου και εκεί ξεκίνησε η λειτουργία των πλευρικών διοδίων, οργανώνονται συγκεντρώσεις τις επόμενες μέρες με κορυφαία τη συγκέντρωση η οποία προγραμματίζεται για την ερχόμενη Κυριακή.
«Να ανασταλεί άμεσα η λειτουργία των διοδίων» καλεί ο δήμαρχος Μώλου- Αγίου Κων/νου, Ι. Συκιώτης που διαπιστώνει ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα δημιουργίας ασφαλούς παράπλευρου δικτύου και κατηγορεί την εταιρεία για «μονομερείς και αιφνιδιαστικές αποφάσεις», με τις οποίες καταστρατηγεί ακόμα και τις συμβάσεις που έχουν την υπογραφή της».