- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού τον Ιούλιο, ύψους 30 εκατ. ευρώ, προαναγγέλλει ο Βασίλης Κικίλιας, κάνοντας λόγο για μια στρατηγική «door to door».
«Από τον Ιούλιο θα έχουμε νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού για τις Ελληνίδες και τους Έλληνες, ύψους 30.000.000 ευρώ, με δυνατότητα διακοπών όλο το χρόνο, για να στηρίξουμε αυτούς που δεν μπορούν ή δεν έχουν» τονίζει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News.
Ο κ. Κικίλιας υπογραμμίζει παράλληλα, ότι «στρατηγική του πρωθυπουργού, της κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού, είναι το μέρισμα της επιτυχίας από τον τουρισμό να φτάσει στην τσέπη του Έλληνα που δυσκολεύεται αυτήν την εποχή».
«Τα μέχρι τώρα στοιχεία για τις αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα είναι πολύ ενθαρρυντικά για την ελληνική οικονομία και για το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας» τονίζει ο υπουργός Τουρισμού, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι ο ρωσο-ουκρανικός πόλεμος επηρεάζει παγκοσμίως το τουριστικό προϊόν.
«Εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά, κάτι που κάνουμε από την πρώτη ημέρα στο Υπουργείο, ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για τη χώρα και θα κάνουμε ταμείο στο τέλος του 2022» αναφέρει επίσης.
Και συμπληρώνει: «Tα χρήματα από τον τουρισμό περνούν κάθετα και οριζόντια, άμεσα, χωρίς μεσάζοντες και καθυστερήσεις σε όλους: Στον επιχειρηματία της εστίασης, τον εργαζόμενο στον τουρισμό, τον ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενων δωματίων, την εφοδιαστική αλυσίδα, τον μεταφορέα, τον ιδιοκτήτη ενός μίνι μάρκετ, τον αγρότη».
Η στρατηγική «door to door» του Υπουργείου Τουρισμού - Καμπάνια και τους 12 μήνες
Αφού χαρακτηρίζει τον τουρισμό «λαϊκή οικονομία της χώρας», ο κ. Κικίλιας αναφέρεται στη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση επισκεπτών στην Ελλάδα. Όπως δηλώνει, πρόκεται για μια στρατηγική «door to door», προαναγγέλοντας επισκέψεις στη Ρουμανία, που είναι Νο1 στον οδικό τουρισμό, τη Σερβία και τη Γερμανία.
«Θα είμαστε εκεί για να στείλουμε το μήνυμα ότι η Ελλάδα είναι το ομορφότερο μέρος του κόσμου» δηλώνει χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι η ανάδειξη νέων προορισμών είναι ο λόγος που φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού κάνουν καμπάνια και τους 12 μήνες του χρόνου.