Ελλαδα

ΔΕΗ: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον

Με προτεραιότητα την ανάπτυξη για όλους μας, υλοποιεί μια σειρά από προγράμματα για τον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον

Φίλιππος Κόλλιας
ΤΕΥΧΟΣ 823
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η ΔΕΗ υλοποιεί μια σειρά από δράσεις με θετικό αποτύπωμα για το κοινωνικό σύνολο.

Η ΔΕΗ, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στη χώρα μας, προσαρμόζει τη φιλοσοφία της στις συνθήκες του σήμερα, οδηγεί τις εξελίξεις και σχεδιάζει ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Επιλέγει να έχει ως βασική της προτεραιότητα την πρόοδο και την ευημερία του τόπου και κάθε πολίτη αυτής της χώρας και στο πλαίσιο αυτό υλοποιεί μια σειρά από δράσεις με θετικό αποτύπωμα για το κοινωνικό σύνολο.

Για την κοινωνία 
● 5 εκατ. ευρώ δώρισε η ΔΕΗ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, στην αρχή κιόλας της πανδημίας, για την κάλυψη αναγκών σε αναλώσιμα υλικά. 

● Ανέλαβε την ανοικοδόμηση τριών σχολείων στην περιοχή της Ελασσόνας και του Τυρνάβου, μετά τον καταστροφικό σεισμό τον Μάρτιο του 2021 στη Θεσσαλία. 

●  Στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια για την άμεση ανασυγκρότηση και αποκατάσταση των περιοχών που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στη Βόρεια Εύβοια, χορηγώντας 3 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών παρεμβάσεων, σε περιοχή συνολικής έκτασης 34.866 στρεμμάτων.  

●  Ανταποκρινόμενη στο αίτημα των τοπικών φορέων για την αποκατάσταση των περιοχών της Αρχαίας Ολυμπίας, πραγματοποίησε δωρεά ύψους 450.000 ευρώ, για τη φύτευση 80.000 νέων δενδρυλλίων ελιάς, τη μεταφορά και παράδοσή τους στις οικίες κοινότητες. 

Για τα παιδιά 
Προχώρησε στη δωρεά ενός εκατ. ευρώ τα Χριστούγεννα του 2021, με την ενέργεια «Ένα με τα παιδιά», σε εννέα σωματεία για τα παιδιά: Δεσμός, ΕΛΕΠΑΠ, Ελίζα, Κιβωτός του Κόσμου, Μαζί για το Παιδί, Make a Wish, ΠΑΑΠΑΒ, Παιδικά Χωριά SOS και Χαμόγελο του Παιδιού.
Για τους εργαζόμενους 

● Ήταν η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που θέσπισε το καθεστώς τηλεργασίας, με την εξέλιξη της πανδημίας.

● Τον Απρίλιο του 2021, προχώρησε στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με τη Διεθνή Διαφάνεια Ελλάδος για την ενίσχυση της ακεραιότητας και την προαγωγή της εταιρικής πολιτικής κατά της διαφθοράς.

Για τον καταναλωτή 
Κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, η ΔΕΗ ενίσχυσε την αδιάκοπη εξυπηρέτηση των πελατών της με:

● Δωρεάν αριθμό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 800-900-1000.

● 24ωρη λειτουργία Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού μέσω του dei.gr, του Facebook και του Viber.

● Δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού σε 74 καταστήματα και διεύρυνση ωραρίου έως τις 20.00 σε 38 καταστήματα.
Για το περιβάλλον 

● Στηρίζει τις πυρόπληκτες περιοχές της Βόρειας Εύβοιας με δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης και πάνω από όλα με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

● Μέσω του Project Paralies έχει «υιοθετήσει» τις παραλίες Μπλε Λιμανάκι στη Ραφήνα και Αγ. Νικολάου (Φίλιππας) στην Αρτέμιδα, αναλαμβάνοντας τον καθαρισμό τους αλλά και την τοποθέτηση ειδικών κάδων χωριστής συλλογής απορριμμάτων. Από την 1η Αυγούστου μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου συλλέχθηκαν συνολικά 8.213 αποτσίγαρα, 6.649 πλαστικά κομματάκια και 1.851 καλαμάκια.
 
● Ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό των αλιέων της Αμοργού, προκειμένου να τον χρησιμοποιήσουν για την αποκομιδή απορριμμάτων από τις ακτές και τις θάλασσες του νησιού. 

Για τον πολιτισμό 
Έφερε στο φως το 9ο από τα 10 σωζόμενα αντίτυπα του ιστορικού χάρτη «Γεωγραφικός Πίνακας της Ελλάδας» (του Άνθιμου Γαζή, εκδ. 1810), συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία «Ψηφιακό Αρχείο 1821», με στόχο την προαγωγή του ελληνικού πολιτισμού και την ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.