Ελλαδα

Η καμπάνια της Τράπεζας Πειραιώς για την έμφυλη ισότητα

«Πόσα αρσενικά άρθρα "Ο" βλέπεις, χωρίς να τα βλέπεις;»

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

EQUALL: Το πρόγραμμα της Τράπεζας Πειραιώς για το θέμα της έμφυλης ισότητας, από την σκοπιά του γλωσσικού σεξισμού.

Οι προκλήσεις στη σημερινή εποχή είναι πολλές, με την έμφυλη ισότητα να συνεχίζει να μην είναι δεδομένη στην πράξη. Μπορεί να έχουν γίνει σημαντικά βήματα για την επίτευξή της, ωστόσο, ο δρόμος για να εδραιωθεί και να θεωρείται κάτι δεδομένο, είναι μακρύς.

Η νέα καμπάνια της The Newtons Laboratory για την Τράπεζα Πειραιώς και το πρόγραμμα Equall, εξετάζει το θέμα της έμφυλης ισότητας από τη σκοπιά του γλωσσικού σεξισμού. Η επιλογή αυτή γίνεται καθώς η γλώσσα αντικατοπτρίζει την αλήθεια και την αντίληψη για τον κόσμο και την κοινωνία. Ο τρόπος που εκφράζεται η κοινωνία, στην ουσία αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα που βιώνει, αλλά κι αυτή που επιδιώκει να διαμορφώσει.

Στο τηλεοπτικό βίντεο, πρωταγωνιστεί ένα κορίτσι στην εφηβεία, και το κοινό, που βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια της, αντιλαμβάνεται πως τα αρσενικά άρθρα «ο» υπερισχύουν στον λόγο,  βρίσκονται παντού γύρω της, είναι ο κόσμος της,και πολλές φορές τον ορίζουν.  Παρ’ όλα αυτά, η ίδια συνεχίζει με αποφασιστικότητα την πορεία της, για να βρεθεί στη σχολική τάξη, εκεί που όλα ξεκινούν, αλλάζουν, διαμορφώνονται, μιας και η εκπαίδευση ήταν και είναι πάντα o δρόμος, η αφετηρία διάπλασης ιδεών, αξιών και συνειδήσεων.

Η Τράπεζα Πειραιώς, επέλεξε να μιλήσει και να λάβει πρωτοβουλίες που αφορούν τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας ισότιμων ανθρώπων μέσα από το σχολείο. Πρωτοβουλίες που  συμπεριλαμβάνουν δράσεις τόσο στην εκπαίδευση, όσο και στην αγορά εργασίας με στόχο την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας σε αυτή.

Στο πλαίσιο του προγράμματος Equall, σχεδιάστηκαν οι δράσεις Women Founders and Makers, Women Back to Work και Profession has no Gender, σε συνεργασία με τους 100mentors και το The Tipping Point. Σκοπός αυτών των δράσεων είναι να βοηθήσουν τις γυναίκες να διεκδικήσουν τη θέση που ανταποκρίνεται στην αξία και τις δυνατότητές τους, υποστηρίζοντας την ισότιμη πρόσβασή τους στην απασχόληση, την επιχειρηματική δραστηριότητα, στοιχεία απαραίτητα για την αυτονομία και την εξέλιξή τους. Οι δηλώσεις συμμετοχής στον 1ο κύκλο των δράσεων ξεκίνησαν στις 8 Μαρτίου και ολοκληρώνονται στις 22 Μαρτίου 2022. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα Equall εδώ.

Η τηλεοπτική επικοινωνία δημιουργήθηκε από τη ΦΙΛΜΙΚΗ Α.Ε., σε σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη και με την ισότιμη συμμετοχή αντρών και γυναικών με κοινό σκοπό ένα αποτέλεσμα που θα αποτελέσει τροφή για σκέψη.  Για μια κοινωνία, που θα χωράει τους πάντες ισότιμα.