- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°


Ψηφιακά ραντεβού και στο Κτηματολόγιο - Σε λειτουργία το myKtimatologioLive που θα εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες.
Με βιντεοκλήση και εξ αποστάσεως από σήμερα Δευτέρα γίνονται τα ραντεβού με το Κτηματολόγιο. Συγκεκριμένα, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα myKtimatologioLive, μέσω της οποίας οι πολίτες και οι επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης για θέματα γενικής και εξειδικευμένης πληροφόρησης σχετικά με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες των ακινήτων τους που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται μείωση των φυσικών επισκέψεων αρχικά στα κεντρικά και σταδιακά στα περιφερειακά γραφεία του Κτηματολογίου, βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του προσωπικού και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους συναλλασσόμενους.
Με απόφαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρή Λιβάνιου και με τη συνδρομή του γενικού γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, η πλατφόρμα δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για εξυπηρέτηση από Οργανισμούς όπως τα ΚΕΠ, η ΑΑΔΕ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών και ο ΕΦΚΑ.
Η λειτουργία της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είναι πολύ απλή. Αρχικά ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myKtimatologioLive.gov.gr και επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών Taxisnet. Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet δίνεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου προσώπου.
Το ραντεβού επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 15 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού. Στην έναρξη της βιντεοκλήσης, η ταυτοπροσωπία ελέγχεται από τον υπάλληλο με επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου από πλευράς του πολίτη, και εν συνεχεία ο υπάλληλος εξυπηρετεί το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.
Η πληροφόρηση δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα.
- Σε πρώτο επίπεδο παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης.
- Στην περίπτωση που ο υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο προσωπικό, όπως στις περιπτώσεις που ζητούνται πληροφορίες για ζητήματα νομικής ή/και τεχνικής φύσης, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων ραντεβού που κλείνει ο υπάλληλος, εκ μέρους του συναλλασσόμενου, με το αντίστοιχα εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα.
Κατά την περίοδο της αρχικής λειτουργίας, η υπηρεσία παρέχεται από το προσωπικό των Κεντρικών Υπηρεσιών του Φορέα «Κτηματολόγιο» για πληροφόρηση που αφορά ακίνητα που βρίσκονται στο σύνολο της επικράτειας. Ακόμη, σε πιλοτικό επίπεδο παρέχεται η πληροφόρηση από το προσωπικό του Κτηματολογικού Γραφείου της Αττικής στο Κορωπί για πληροφόρηση σχετικά με ακίνητα που βρίσκονται στις περιοχές:
- Ανθούσα,
- Αρτέμιδα (Λούτσα),
- Βάρη,
- Γέρακα,
- Γλυκά Νερά,
- Κρωπία,
- Μαρκόπουλο Μεσογαίας,
- Νέα Μάκρη,
- Παλλήνη,
- Πικέρμι,
- Παιανία,
- Ραφήνα,
- Σπάτα, τα οποία υπάγονται στην αρμοδιότητα του συγκεκριμένου Κτηματολογικού Γραφείου.
Η πληροφόρηση του κοινού από τα Περιφερειακά Γραφεία του Κτηματολογίου θα διευρύνεται σταδιακά με την προσθήκη νέων περιοχών, επέκταση της πλατφόρμας που ήδη σχεδιάζεται.
Η πλατφόρμα αποτελεί ένα νέο σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, προέκταση των υφιστάμενων τρόπων πληροφόρησης (τηλέφωνα, email), που με τη χρήση των νέων τεχνολογιών θα διευκολύνει τον πολίτη, θα συμβάλλει στην αύξηση του κύρους του φορέα ενώ θα επιτρέψει τη συστηματικότερη καταγραφή της περιπτωσιολογίας ώστε να γίνει στόχευση στην επίλυση των πραγματικών και συχνών θεμάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς αντέδρασε στις ερωτήσεις για τη συνέντευξη με τον Νίκο Καρβέλα που έγινε viral
Ο αόρατος συνεργάτης που αλλάζει την καθημερινότητά μας
Με μήκος 260 μέτρα, έχει στη δύναμή του 22 αεροπλάνα Rafale, αναγνωριστικά και διασωστικά σκάφη
Πώς θα λειτουργήσουν τα mall
Η πρόγνωση του Meteo και της ΕΜΥ
Τη Μεγάλη Τετάρτη και τη Μεγάλη Πέμπτη η θερμοκρασία σε κάποιες περιοχές θα αγγίξει τους 26 βαθμούς
«Όλη η δεκαετία του 2000 είναι δεκαετία δική του», επισήμανε
Η ανακοίνωση του Λιμενικού
Missing Alert από το «Χαμόγελο του Παιδιού»
Η ανάρτηση Γεωργιάδη: «Προστατέψτε τα παιδιά σας»
Το σκάφος του Λιμενικού επιχείρησε να σταματήσει για έλεγχο το σκάφος που φέρεται να αποβίβασε νωρίτερα μετανάστες
«Το έκανε ο πατέρας μου σ΄ εμένα, το κάνω εγώ στο παιδί μου»
Μέτρα στα λιμάνια για τη διευκόλυνση των εκδρομέων - Οι συμβουλές της Τροχαίας
Τι ισχύει για τα σούπερ μάρκετ
Αν και πια τραγουδιούνται σε ελάχιστες περιοχές, παλιότερα ήταν ένα από τα πιο ζωντανά έθιμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.