Ελλαδα

Μετρό: Επεκτείνεται το ωράριο έως 01:30

Για κάθε Παρασκευή και Σάββατο

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μετρό: Επεκτείνεται το ωράριο έως 01:30
Μετρό - Σύνταγμα © EUROKINISSI/ΕΦΗ ΣΚΑΖΑ

Μετρό: Επεκτείνεται το ωράριο έως 01:30 για κάθε Παρασκευή και Σάββατο από τις 4 Μαρτίου.

Επεκτείνεται και πάλι η λειτουργία των μέσων σταθερής τροχιάς στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό έως τη 01:30 το βράδυ, από την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 και για κάθε Παρασκευή και Σάββατο.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στη 01:30 και από τους τερματικούς σταθμούς:

  • Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στη 01:09
  • ΝΙΚΑΙΑ στη 01:11
  • ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στη 01:14
  • ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη 01:11
  • ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις  23:32
  • ΝΙΚΑΙΑ προς ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:01

Σημειώνεται ότι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας (00:20-01:30) διαμορφώνονται στα 15΄. Παράλληλα, την περίοδο του Πάσχα προγραμματίζεται να επανέλθει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας και για το Τραμ.

Μετρό: Πότε θα φτάσει στον Πειραιά - Το πλάνο για τη Δυτική Αττική

Οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της γραμμής 3 του μετρό, που θα φέρουν το μέσο στον Πειραιά, αναμένεται να παραδοθούν στο επιβατικό κοινό μέσα στους επόμενες μήνες, όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης. Ο κ. Καραγιάννης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή αναφέρθηκε και στο πλάνο για τα έργα του μετρό στη Δυτική Αττική. 

«Μέσα σε 2,5 χρόνια η κυβέρνηση αυτή έδωσε σε λειτουργία τους 3 πρώτους σταθμούς προς Πειραιά και θα παραδώσει το καλοκαίρι τους άλλους 3, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και την κατασκευή 15 σταθμών της Γραμμής 4», είπε ο κ. Καραγιάννης αναφερόμενος στους σταθμούς Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια που παραδόθηκαν τον Ιούλιο του 2020. Οι επόμενοι τρεις σταθμοί που θα παραδοθούν το καλοκαίρι είναι: Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο. 

Μετρό: Αυτό είναι το πλάνο έργων για τη Δυτική Αττική

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι για πρώτη φορά έπειτα από δεκαετίες σχεδιάζονται συγκοινωνιακά έργα στην Αττική, καθώς στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να βελτιωθεί η ζωή των πολιτών.

«Τα έργα μετρό είναι σύνθετα και ο σχεδιασμός αρχίζει πολλά χρόνια πριν το έργο». 

Σχετικά με το πλάνο του υπουργείου για τη Δυτική Αττική, ο υφυπουργός αναγνώρισε ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένο κομμάτι, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να ανταποκριθεί στις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής με μεγάλα έργα υποδομών.

Συγκεκριμένα, αναλύοντας τον σχεδιασμό για τη Δυτική Αττική, ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον. Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκπόνηση των απαραίτητων αρχιτεκτονικών και στατικών μελετών, καθώς και των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.

Σε πρώτη φάση, η επέκταση θα αφορά 3 σταθμούς: Την Παλατιανή, το Ίλιον και τον Άγιο Νικόλαο. Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών, ο πρώτος (σταθμός Παλατιανή) σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο δεύτερος (σταθμός Ίλιον) 1.000 μ βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) βρίσκεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.

Ο κ. Καραγιάννης εκτίμησε ότι εως το τέλος του 2022 θα ολοκληρωθούν τόσο οι απαιτούμενες τεχνικές μελέτες, όσο και η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει η δημοπράτηση της κατασκευής. Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών ο χρόνος κατασκευής της επέκτασης της γραμμή 2 στο Ίλιον είναι τα 5 έτη. «Μιλάμε για ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ, δεν χωρούν προχειρότητες και πασαλείμματα» διεμήνυσε ο κ. Καραγιάννης.

Μετρό: Τα έργα επέκτασης της γραμμής 4

Σύμφωνα με το πλάνο έργων στη Δυτική Αττική, έχουν ξεκινήσει οι αρχικές μελέτες της επέκτασης της Γραμμής 4 προς την Πετρούπολη, με 3 από τους 6 σταθμούς στη Δυτική Αττική: Άγιοι Ανάργυροι, Ίλιον και Πετρούπολη. Το αμέσως επόμενο διάστημα προχωρά η δημοπράτηση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Δυτικής Αττικής.

«Πρόκειται για ένα έργο ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ που θα εξυπηρετήσει την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και αρκετούς ακόμα δήμους της περιοχής» σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στο έργο της Σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό (Ε.Ο.) Αθηνών - Κορίνθου και την ολοκλήρωση του Κόμβου Σκαραμαγκά. «Προχωράμε και με ένα οδικό έργο που ζητούσε για χρόνια η περιοχή και που δεν προχωρούσε. Ένα έργο που παραμένει ανολοκλήρωτο και ημιτελές εδώ και μια εικοσαετία, από το 2002» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης. 

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.