- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πώς θα αποζημιωθείτε από ΔΕΔΔΗΕ - Αττική Οδό - ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα».
Η κακοκαιρία «Ελπίδα» έφερε χιόνια και πολλά προβλήματα τόσο στο οδικό όσο και στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Έτσι αποζημίωση δικαιούνται οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό, οι επιβάτες των τρένων που επίσης εγκλωβίστηκαν λόγω των σφοδρών χιονοπτώσεων, αλλά και οι πολίτες που αντιμετώπισαν προβλήματα με την ηλεκτροδότησή τους.
Αττική Οδός: Κλείνει η πλατφόρμα για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ
Έως και σήμερα, Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17:00, θα παραμείνει ανοιχτή η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων της Αττικής Οδού, μέσω του site της www.aodos.gr (στην ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022»), για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου, λόγω της ισχυρής χιονόπτωσης που έπληξε το λεκανοπέδιο.
Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Οι πολίτες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, καλούνται να δηλώσουν στοιχεία του οχήματός τους, τις εισόδους και εξόδους από τις οποίες μπήκαν και εξήλθαν, καθώς και την ώρα εισόδου και εξόδου από αυτές. Θα τους ζητηθούν επίσης να δώσουν τηλέφωνο, mail και τραπεζικό λογαριασμό.
Αττική Οδός - Αποζημιώσεις: Η διαδικασία
- Οι ενδιαφερόμενοι αφού μπουν στην ιστοσελίδα της Αττικής Οδού θα πρέπει να κάνουν κλικ στο στοιχείο «Χιονόπτωση 24.1.2022» (δεξιά πλευρά).
- Έπειτα θα πρέπει να καταχωρήσουν το email τους.
- Στην επόμενη σελίδα οι οδηγοί θα πρέπει να συμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία καθώς και του αυτοκινήτου.
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πώς θα δοθεί η αποζημίωση των 1.000 ευρώ στους επιβάτες
Τρεις τρόπους αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέξουν είτε χρηματική αποζημίωση (1.000 ευρώ), είτε κουπόνια απεριόριστων διαδρομών, είτε έναν συνδυασμό των δύο.
Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (και εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων, όπου ήταν εφικτό.
Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Μεταφορών.
Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.
ΔΕΔΔΗΕ: Απαλλαγή από τα τέλη χρήσης για όσους έμειναν χωρίς ρεύμα
Τον τρόπο με το οποίο θα αποζημιωθούν οι καταναλωτές που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα» ανακοίνωσε και ο ΔΕΔΔΗΕ.
Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς ρεύματος η χρέωση του δικτύου διανομής για τέσσερις μήνες. Επίσης θα δοθεί προτεραιότητα σε όσους έχουν κάνει αίτηση για αποζημιώσεις σε ηλεκτρικές συσκευές.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ:
«Ο ΔΕΔΔΗΕ αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία «Ελπίδα» στην Αττική, ανακοινώνει ότι θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς η Χρέωση Δικτύου Διανομής που αντιστοιχεί σε τέσσερις μήνες.
Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμός των πελατών Χαμηλής Τάσης όλων των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» και δεν επανήλθε η ηλεκτροδότησή τους για περισσότερο από ένα 24ωρο.
Ταυτόχρονα, θα δοθεί προτεραιότητα σε όλα τα αιτήματα για αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές των πολιτών από τις πληγείσες από την κακοκαιρία «Ελπίδα» περιοχές.
Για τη διευκόλυνσή τους και την αμεσότερη εξυπηρέτησή τους, η είσοδος στην σχετική εφαρμογή βρίσκεται πλέον στην κεντρική σελίδα του site του ΔΕΔΔΗΕ».
Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος: Η αίτηση
Αποζημίωση για βλάβες σε οικιακές συσκευές που οφείλονται σε διακοπή ρεύματος μπορούν να λάβουν πολίτες.
Η αίτηση γίνεται μέσα από συγκεκριμένη εφαρμογή στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι τα 600 ευρώ ανάλογα με το ύψος των ζημιών που προκλήθηκαν στον οικιακό εξοπλισμό.
Στην επιλογή «Κατηγορία αιτήματος» (σ.σ. πρώτο κουτί) ο πολίτης επιλέγει «Αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος πατά την επιλογή «Αποζημιώσεις», όπως φαίνεται στις ακόλουθες εικόνες.
Βασική προϋπόθεση για την αποζημίωση στους δικαιούχους, είναι η αίτηση να έχει υποβληθεί μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη διακοπή ρεύματος. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής που κάνει την αίτηση για αποζημίωση σε οικιακό εξοπλισμό λόγω διακοπής ρεύματος πρέπει:
- Να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
- Να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
- Να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
- Να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του
Διακοπή ρεύματος: Πότε βγαίνει η απόφαση για την αποζημίωση - Πότε καταβάλλονται τα χρήματα
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Πατήστε ΕΔΩ για την αίτηση αποζημίωσης από ΔΕΔΔΗΕ για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές μετά από τη διακοπή ρεύματος.