Ελλαδα

Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος: Η αίτηση

Βήμα βήμα η διαδικασία - Η προθεσμία

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αποζημίωση για ζημιές σε οικιακές συσκευές μετά από διακοπή ρεύματος. Πού γίνεται η αίτηση και ποια είναι η προθεσμία. Μέχρι 600 ευρώ από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Αποζημίωση για βλάβες σε οικιακές συσκευές που οφείλονται σε διακοπή ρεύματος μπορούν να κάνουν πολίτες. Η κακοκαιρία «Ελπίδα» προκάλεσε μεγάλα προβλήματα στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, με πολλές περιοχές να μένουν χωρίς ρεύμα για ημέρες.

Μιλώντας ο υπουργός Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας για την αποζημίωση που θα λάβουν, όσοι έμειναν χωρίς ρεύμα στην κακοκαιρία, κάλεσε τους πολίτες που υπέστησαν ζημιές σε οικιακές συσκευές, να κάνουν την αίτηση, προκειμένου να αποζημιωθούν.

Αποζημίωση από ΔΕΔΔΗΕ για βλάβες σε οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η διαδικασία

Η αίτηση γίνεται μέσα από συγκεκριμένη εφαρμογή στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι τα 600 ευρώ ανάλογα με το ύψος των ζημιών που προκλήθηκαν στον οικιακό εξοπλισμό.

Στην επιλογή «Κατηγορία αιτήματος» (σ.σ. πρώτο κουτί) ο πολίτης επιλέγει «Αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος πατά την επιλογή «Αποζημιώσεις», όπως φαίνεται στις ακόλουθες εικόνες.

Βασική προϋπόθεση για την αποζημίωση στους δικαιούχους, είναι η αίτηση να έχει υποβληθεί μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη διακοπή ρεύματος. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής που κάνει την αίτηση για αποζημίωση σε οικιακό εξοπλισμό λόγω διακοπής ρεύματος πρέπει:

  • Να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • Να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται • να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Διακοπή ρεύματος: Πότε βγαίνει η απόφαση για την αποζημίωση - Πότε καταβάλλονται τα χρήματα

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Πατήστε ΕΔΩ για την αίτηση αποζημίωσης από ΔΕΔΔΗΕ για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές μετά από τη διακοπή ρεύματος.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις