- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
Πρόστιμο 70.000 ευρώ σε e-shop που δεν παρέδιδε τις παραγγελίες
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του μηνός Οκτωβρίου 2021
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Πρόστιμο 70.000 ευρώ σε e-shop που δεν παρέδιδε ποτέ τις παραγγελίες Πρόστιμο 70.000 ευρώ σε e-shop που δεν παρέδιδε ποτέ τις παραγγελίες](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/12/29/prodimosieusi-drasis-e-lianiko-emporio-e-shop-1132x670-1.jpg)
Aπό τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop).
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ, για παραβάσεις των διατάξεων του Ν.2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή, σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) που διέθετε προς πώληση ευρεία γκάμα προϊόντων. Η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του μηνός Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά από τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων. Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Υπογραμμίζεται ότι οι καταναλωτές έχουν, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τη δυνατότητα αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, μόνο εφόσον η αγορά γίνεται με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άνθρωποι με κάθε τρόπο προσπαθούν να καθαρίσουν τα φρεάτια
Επεισόδιο στη μέση του δρόμου εις βάρος του πρώην δημάρχου Ραφήνας
Οι καταθέσεις και η πρώτη δήλωση της οικογένειας
Πώς να προστατευτείτε από τους κεραυνούς αν βρίσκεστε έξω ή στο σπίτι
Δεν είναι η πρώτη φορά που τον μηνύει - Την κακοποίησε και όταν ήταν έγκυος
Στο στόχαστρο των εισαγγελέων θα τεθούν και άλλα πρόσωπα , συνεργάτες του ερευνώμενου καλλιτέχνη
Κατηγορούνται για καταστροφές υποκινούμενες από ρατσιστικά κίνητρα
Πόσοι γνωρίζουμε αυτή την πιο απομακρυσμένη περιοχή της χώρας και τους ανθρώπους της;
Πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
Καταδικάστηκε σε κάθειρξη 9,5 ετών και οδηγήθηκε στη φυλακή
Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
Δείτε αναλυτικά την πρόγνωση της ΕΜΥ
Συνελήφθησαν σε περιοχή της Χαλκιδικής - Δικογραφία σε βάρος τους
Για την αντιμετώπιση και αποτροπή της παραβατικότητας
«Περιορίστε τις μετακινήσεις σας»
Νοσηλευόταν διασωληνωμένος
Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση για την εκτέλεση του τοπογράφου
Οι οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας και οι διευκρινίσεις του Θ. Κολυδά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.