- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
«Οι πολίτες έχουν αρχίσει να "αγκαλιάζουν" το νέο 1555» επισήμανε μεταξύ άλλων ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστής Χατζηδάκης.
Νέα εποχή έχει ξεκινήσει για την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω του 1555, το οποίο σύμφωνα με τις επισημάνσεις του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστή Χατζηδάκη «είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζόμενων, ασφαλισμένων, συνταξιούχων από το Υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του» .
Αξίζει να σημειωθεί ότι τις τρεις πρώτες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας. Παράλληλα το Σάββατο οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά την λειτουργία του ενιαίου αριθμού του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. «Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζόμενων, ασφαλισμένων, συνταξιούχων από το Υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555!», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης κατά την επίσκεψη του στις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555. Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων επισήμανε μεταξύ άλλων πως «πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα».