Ελλαδα

«Λουκέτο» σε 9 επιχειρήσεις λόγω παράβασης μέτρων του κορωνοϊού

Πρόστιμα 77.600€

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Συνεχίζονται οι έλεγχοι στα νησιά του Ιονίου: Έξι συλλήψεις, πρόστιμα χιλιάδων ευρώ και «λουκέτα»
Συνεχίζονται οι έλεγχοι στα νησιά του Ιονίου © EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Πρόστιμα 77.600 ευρώ επιβλήθηκαν κατά την χθεσινή ημέρα για παράβαση των μέτρων κατά του κορωνοϊού - «Λουκέτο» σε 9 επιχειρήσεις.

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι έλεγχοι των Αρχών σε επιχειρήσεις για την τήρηση των μέτρων κατά του κορωνοϊού. Χθες μόνο, επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 77.600 ευρώ, ενώ 9 επιχειρήσεις υποχρεώθηκαν σε επταήμερη αναστολή της λειτουργίας τους.

Σύμφωνα με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας οι κυριότερες παραβάσεις αφορούσαν τη μη χρήση μάσκας σε εσωτερικούς χώρους/ μη τήρηση αποστάσεων, μη ανάρτηση σε εμφανές σημείο των κανόνων λειτουργίας της επιχείρησης, μη ανάρτηση με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο του μέγιστου αριθμού καταναλωτών που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του καταστήματος, υπέρβαση του ορίου πελατών εντός των καταστημάτων και εξυπηρέτηση πελατών σε εσωτερικούς χώρους καταστημάτων εστίασης και κέντρων διασκέδασης χωρίς την κατοχή πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης από την COVID-19.

Η Ελληνική Αστυνομία επιφορτίστηκε με τον κύριο όγκο των ελέγχων (91.175). Το Λιμενικό διενήργησε έξι χιλιάδες επτακόσιους οκτώ (6.708) ελέγχους από τους οποίους δεν προέκυψε καμία παράβαση. Τα κλιμάκια της ΕΑΔ στο πλαίσιο ελέγχου εφαρμογής των μέτρων για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων (Μ.Φ.Η) και λοιπές προνοιακές δομές πραγματοποίησαν ελέγχους σε μια (1) προνοιακή δομή στον Δήμο Ρεθύμνου. Σε σύνολο δεκαοκτώ (18) εργαζομένων, όλοι διέθεταν έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης (16 πιστοποιητικά εμβολιασμού και 2 νόσησης), ήτοι ποσοστό 100%. Τα πιστοποιητικά των παρόντων ελέγχθηκαν με την εφαρμογή Covid Free GR, ενώ του συνόλου των εργαζομένων με επίδειξη εγγράφου στους Επιθεωρητές – Ελεγκτές από τον υπεύθυνο της προνοιακής δομής.

Επίσης, κλιμάκια της ΕΑΔ πραγματοποίησαν ελέγχους σε δημόσιες υπηρεσίες σχετικά με την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία. Διενεργήθηκαν δυο (2) έλεγχοι σε δημόσιες υπηρεσίες ανά την Επικράτεια, εκ των οποίων ένας (1) σε υπηρεσία Δήμου και ένας (1) σε δημόσια οικονομική υπηρεσία. Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι οι ελεγχόμενοι φορείς είχαν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου διαγνωστικού ελέγχου νόσησης στους υπαλλήλους τους και τον έλεγχο του μέτρου μέσω του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου. Τα ποσοστό εμβολιασμού στους φορείς ήταν μεταξύ 72 και 76%, ενώ δεν ανευρέθησαν υπάλληλοι που είχαν εξαιρεθεί από τον εμβολιασμό για ιατρικούς λόγους. Οι μη εμβολιασμένοι υπάλληλοι παρείχαν υπηρεσία με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας πιστοποιητικό διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου. Οι Ελεγκτές - Επιθεωρητές πραγματοποίησαν δειγματοληπτικούς ελέγχους μέσω της εφαρμογής Covid Free GR σε 81 υπαλλήλους και οι βεβαιώσεις εμβολιασμού, νόσησης και αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου βρέθηκαν έγκυρες.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας «οι έλεγχοι συνεχίζονται σε όλη την επικράτεια με βασικό στόχο τη διασφάλιση της εφαρμογής των ειδικών όρων λειτουργίας των επιχειρήσεων και επίκεντρο τις περιοχές υψηλού εμπορικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα, βρίσκονται σε εξέλιξη οι έλεγχοι με αντικείμενο την εφαρμογή των μέτρων για την υποχρεωτικότητα εμβολιασμού σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων (Μ.Φ.Η) και λοιπές προνοιακές δομές, επιπλέον διενεργούνται έλεγχοι σχετικά με την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία».

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.