- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Φθινοπωρινές εκπτώσεις 2021: Πότε ξεκινούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις. Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα ως το τέλος του χρόνου.
«Πρεμιέρα» τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου κάνει η ενδιάμεση, φθινοπωρινή εκπτωτική περίοδος του χρόνου. Οι εν λόγω εκπτώσεις θα διαρκέσουν δύο εβδομάδες.
Όπως συνηθίζεται, καθ' όλη την διάρκεια των εκπτώσεων, εκτός της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των προϊόντων, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού της έκπτωσης.
Οι Κυριακές που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν ανοιχτά για τρεις Κυριακές ως το τέλος του χρόνου.
Ειδικότερα, θα είναι ανοιχτά:
- Την Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021
- Την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021
- Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021
Φθινοπωρινές εκπτώσεις 2021: Αυτές είναι οι ελλείψεις
Πολλές θα είναι οι ελλείψεις σε προϊόντα φέτος κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων. Ειδικότερα, πολλά είναι τα προβλήματα στην αλυσίδα παραγωγής της Κίνας λόγω των επιβεβλημένων blackout και των περιορισμών για τη χρήση ενέργειας αφού έχουν επηρεαστεί πάνω από 60 εταιρείες.
Εξίσου σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζει και η Ευρώπη, η οποία έχει παρασυρθεί στη δίνη της έλλειψης φυσικού αερίου. Το φαινόμενο που έχει χαρακτηριστεί από τους αναλυτές ως «τέλεια καταιγίδα» επηρεάζει την αλυσίδα εφοδιασμού παγκοσμίως.
Οι τομείς που επηρεάζονται άμεσα είναι οι εξής:
- Τρόφιμα
- Συσκευασμένα είδη
- Smartphones, παιχνίδια, ηλεκτρονικές συσκευές
- Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση
Φθινοπωρινές εκπτώσεις 2021: Τα προϊόντα που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση
Να θυμίσουμε πως αρχής γενομένης από 1η Οκτωβρίου 2021 οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν τις νέες αυξημένες τιμές. Έλαια, χαρτικά, απορρυπαντικά, υλικά συσκευασίας και κονσέρβες είναι μερικά από τις κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση.
Ειδικότερα, η τιμή στο αλεύρι αυξήθηκε κατά 20% στα ζυμαρικά από 10 έως 18% με την αύξηση να φθάνει το 30% στα ιδιωτικής ετικέτας, απορρυπαντικά από 3% έως 8%, τα καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας 4,5%, αναψυκτικά από 4 έως 5%, τουρσιά από 6% έως 10% και στα τυροκομικά η φέτα πήρε αύξηση 5%.
Στο ίδιο πλαίσιο συγκαταλέγεται και το ψωμί με τους αρτοποιούς να υποστηρίζουν ότι οι αυξήσεις σε έλαια, βούτυρο, αλεύρι και ζάχαρη είναι συνεχείς.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις