- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
e-ΕΦΚΑ: Οι ημερομηνίες πληρωμής κύριων και επικουρικών συντάξεων
Ανάλογα με το ΑΦΜ των δικαιούχων
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Χρήματα- Ευρώ © Unsplash/ Markus Spiske Χρήματα- Ευρώ © Unsplash/ Markus Spiske](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/08/12/xrimata.jpg)
Το πρόγραμμα πληρωμής των κύριων και των επικουρικών συντάξεων αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο του e-ΕΦΚΑ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του e-ΦΚΑ, μετά τη συνεδρίαση της της 5ης Αυγούστου 2021 στο πλαίσιο της εφαρμογής του μέτρου της ταυτόχρονης καταβολής των κύριων και των επικουρικών συντάξεων, αποφασίστηκε:
- Στις 25 Αυγούστου 2021, ημέρα Τετάρτη, θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις των μισθωτών, δηλαδή των συνταξιούχων που προέρχονται από το τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τις τράπεζες και τον ΟΤΕ, που ο ΑΜΚΑ τους λήγει σε 1, 3, 5, 7, 9.
- Στις 26 Αυγούστου 2021, ημέρα Πέμπτη, θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις των μισθωτών, δηλαδή των συνταξιούχων που προέρχονται από το τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τις τράπεζες και τον ΟΤΕ, που ο ΑΜΚΑ τους λήγει σε 0, 2, 4, 6, 8.
- Στις 27 Αυγούστου 2021, ημέρα Παρασκευή, θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις των μη μισθωτών, δηλαδή των συνταξιούχων που προέρχονται από τους τέως φορείς ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και ΕΤΑΑ.
- Στις 30 Αυγούστου 2021, ημέρα Δευτέρα, θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις του Δημοσίου, του τ. ΝΑΤ, τ. ΕΤΑΤ, τ. ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και ΔΕΗ.
1555: Η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας
![Σε δοκιμαστική λειτουργία το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο και η γραμμή 1555 του Υπ. Εργασίας Σε δοκιμαστική λειτουργία το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο και η γραμμή 1555 του Υπ. Εργασίας](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/dsc_2041.jpg)
Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και ο ενιαίος τηλεφωνικός αριθμός 1555 έχουν τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.
Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αύξηση στο 38% των τμημάτων και πτώση στο 62%
Καταρρίπτει κάθε ρεκόρ η ζέστη - Από το 1980 έχουν να παρατηρηθούν ανάλογα φαινόμενα
Αγνοούν τις προειδοποιήσεις προσπαθώντας να βγάλουν φωτογραφίες
Έφυγε από τη ζωή ένας από τους ανθρώπους του ιστορικού περιοδικού κόμικς Βαβέλ
Στο νησί μεταβαίνουν ακτοπλοϊκώς δυνάμεις της Πυροσβεστικής
«Ενισχύουμε την ασφάλεια και την αισθητική του χώρου», δήλωσε η Λίνα Μενδώνη
Τι κατέθεσαν οι δύο πρώτοι μάρτυρες
O τραγουδιστής υπέστη προ μηνών εγκεφαλικό και έμφραγμα
Ποιες περιοχές αφορούν - Οι λόγοι της απόσυρσης
Ποιες είναι οι επιχειρησιακές δυνατότητές τους και πότε θα γίνει η παραλαβή τους
Ποιες περιοχές είναι στο «κόκκινο»
Υποστηρίζει ότι οι δράστες ήταν τέσσερις
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ υποστηρίζει ότι ο διοικητής περιέφερε την ηθοποιό σε όλες τις κλινικές
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.