Ελλαδα

Η αξία του brand - Το εργαστήριο ΣΕΒ για το «Διεθνές Βranding»

Πώς η εταιρική ταυτότητα κάνει μοναδική την επιχείρηση στους πελάτες της - Δείτε το βίντεο με τις ομιλίες από την εκδήλωση

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εργαζόμενη σε εταιρεία (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
Εργαζόμενη σε εταιρεία (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ) © Pixabay

Στο εργαστήριο ΣΕΒ για το «Διεθνές Branding» παρουσιάστηκαν τρόποι για το πώς μπορεί η εταιρεία να μεγιστοποιήσει οφέλη από τη σωστή διαχείριση του brand της.

Το επιτυχημένο κτίσιμο του branding ως μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και τα λάθη που μπορούν και πρέπει να αποφευχθούν μέσα από πρακτικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων, παρουσίασαν έμπειρα, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, στο εργαστήριο που διοργάνωσε ο ΣΕΒ, με θέμα: «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην Πράξη», τη Δευτέρα 24 Μαΐου 2021.

Το εργαστήριο παρακολούθησαν κυρίως στελέχη από μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης της εξωστρέφειάς τους.

Το θέμα είναι εξαιρετικά επίκαιρο, όπως τόνισαν οι ομιλητές στο εργαστήριο, διότι η εταιρική ταυτότητα είναι αυτή που ξεχωρίζει την επιχείρηση στους πελάτες της. Μπορεί να είναι μία μόνο λέξη ή μια εικόνα, αλλά δεν είναι ένα απλό θέμα. Δείχνει ποια είναι η εταιρεία, τι θέλει να γίνει, πώς θέλει να την βλέπουν οι άλλοι, τι να περιμένει ο πελάτης. Είναι η αντίληψη, η εντύπωση, που έχουν οι πελάτες για τα προϊόντα/υπηρεσίες που παράγει η εταιρεία.

Το branding είναι η διαδικασία ανάδειξης των αξιών που θέλουμε να επικοινωνήσουμε για το προϊόν μας. Είναι η ταυτότητά του, είναι το πρόσωπό του.

Οι ομιλητές μοιράστηκαν εμπειρίες από διαφορετικούς κλάδους και εταιρικά μεγέθη και συμφώνησαν ότι η επικοινωνία αυτή πρέπει να γίνεται κατανοητή με απλή γλώσσα, με άμεση ανάληψη του οφέλους αλλά και της ποιότητας που έχει το προϊόν και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα από τον πελάτη μας. Χωρίς σύνθετους όρους ή τεχνικές αναλύσεις.  Για το λόγο αυτό, χρειαζόμαστε τους ειδικούς, για να μας οδηγήσουν δηλαδή  στο σωστό αποτέλεσμα. Αυτό αφορά ιδιαίτερα τη σημερινή εποχή, όπου η  πανδημία δημιούργησε ένα νέο προφίλ καταναλωτή. Αν καταφέρουμε να περάσουμε το μήνυμά μας, έχουμε πετύχει το στρατηγικό στόχο πρόσβασης στο κοινό που μας ενδιαφέρει, με τον καλύτερο τρόπο. 

Στη συζήτηση, συμμετείχαν: Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος (Founder, Socialab), ο Δημήτρης Καραβασίλης (Founder and CEO, DK Marketing), η Δρ. Καλυψώ Καραντινού (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), η Λίλα Κούρτη (Διευθύντρια Εξαγωγών, Τρικαλινός Ε.Ε.), ο Δημήτρης Λακασάς (CEO, Olympia Electronics A.E.), ο Γιάννης Μόσχος (Εμπορικός Διευθυντής, Greka Icons Α.Ε.) και ο Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, ΣΕΒ).

Τον συντονισμό ανέλαβαν οι Αμαλία Γκουνέλα και Βίκυ Μακρυγιάννη, Senior Advisors ExportReady του ΣΕΒ.

 

Γιώργος Ξηρογιάννης (ΣΕΒ): Το καλά τοποθετημένο brand είναι αυτό που συνήθως κάνει τη διαφορά σε μια εταιρεία

Μιλώντας στην έναρξη του εργαστηρίου, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής του ΣΕΒ, Γιώργος Ξηρογιάννης σημείωσε: «Η επιτυχία του branding μεγαλώνει μαζί με την αντιλαμβανόμενη αξία ενός προϊόντος. Ούτε η τιμή, ούτε η συνεχής διαφήμιση ούτε ο συνεχής ανταγωνισμός είναι αυτό που δίνει αξία στο προϊόν».

Και πρόσθεσε: «Ο πυρήνας κάθε πρωτοβουλίας branding, είναι να πείσουμε τους πελάτες να αντιλαμβάνεται το προϊόν ως κάτι σημαντικό για εκείνους προσωπικά. Ένα καλά τοποθετημένο brand είναι αυτό που συνήθως κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο "αγοράζω" και στο "κοιτάζω"».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ExportReady του ΣΕΒ, για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, με χορηγία της Eurobank.

ΣΕΒ | Ψηφιακό Εργαστήριο: Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην πράξη

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.