- CITY GUIDE
- PODCAST
-
32°
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Σούπερ Μάρκετ Σούπερ Μάρκετ](/images/1074x600/3/png/sites/default/files/article/2020/03/18/souper_market.png)
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με την Convert Group.
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε, οι αγορές από online σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση 282% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο σημειώθηκε αύξηση σε αξία (ευρώ) online αγορών στις εξής κατηγορίες: +402% σε ποτά και αναψυκτικά, +366% σε προϊόντα αρτοποιίας, +344% σε φρέσκα τρόφιμα, +313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +271% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +248% σε προϊόντα για κατοικίδια, +239% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +175% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +97% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από σούπερ μάρκετ, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Η εμφάνιση των πλατφορμών delivery μέσα στο 2020, με το ελάχιστο όριο παραγγελιών να φτάνει ακόμη και στα 5 ευρώ αλλά και οι πιο συχνές online παραγγελίες από τα νοικοκυριά, μείωσαν κατά 20 ευρώ τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στα 78,70 ευρώ με το ΦΠΑ, από 100 ευρώ με το ΦΠΑ στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως η τάση του καταναλωτή να εμπιστεύεται το online κανάλι για την ποιότητα της επιλογής των φρέσκων τροφίμων και την ταχύτητα της παράδοσής τους, ήρθε για να μείνει στην ελληνική καθημερινότητα
Οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συναντήσουν ένα ακόμα δείκτη που αποτυπώνει την αύξηση της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό κανάλι: ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020.
Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τεράστια αύξηση επιβεβαιώνει την σταθερή πλέον σχέση εμπιστοσύνης των καταναλωτών με τους λιανεμπόρους της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο (Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο) στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%) και μια σημαντική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%).
Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, είναι αδιαμφισβήτητο πως το work from home έχει ενισχύσει desktop & laptops, από τα οποία προέρχονται το 71% των παραγγελιών. Η πιο δημοφιλής μέρα και ώρα μάλιστα αναδεικνύεται η Δευτέρα στις 11:00-12:00 εντείνοντας την άποψη ότι ο Έλληνας καταναλωτής πραγματοποιεί τις παραγγελίες του νοικοκυριού εν ώρα εργασίας και πιθανόν από το σπίτι.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στα σημεία βρίσκονται δυνάμεις της Πυροσβεστικής - Η κατάσταση των μετώπων
Το χρονικό του περιστατικού
Τι αναφέρουν τα στοιχεία του Meteo
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Η αγάπη της για το χορό και πως κατάφερε να αριστεύσει
Στον απόηχο για την υπόθεση φοροδιαφυγής στην οποία φέρεται να εμπλέκεται
Το στοιχείο που «μίλησε» στις Αρχές
Η πρόγνωση του Γιάννη Καλλιάνου
Ο δικηγόρος του τραγουδιστή ετοιμάζει μηνύσεις κατά αγνώστων
Η πρόγνωση του Γιάννη Καλλιάνου
Ανατολικά της νήσου Παναγιάς
Οι δικηγόροι του κατέθεσαν αίτηση για να κληθεί να δώσει εξηγήσεις
Το κατάστημα υπέστη μικρές υλικές ζημιές χωρίς να υπάρξουν θύματα
Ο 49χρονος έλαβε στο κινητό του τηλέφωνο το Panic Button
«Οι Έλληνες πυροσβέστες δίνουν καθημερινά την ψυχή τους και την καρδιά τους» τόνισε μεταξύ άλλων
Tι είχε γίνει τον περασμένο Φεβρουάριο
Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα - Πότε αναμένονται οι βάσεις
Τα αποτελέσματα της Υπηρεσίας Copernicus
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.