- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πώς μια διαρκώς εναλλασσόμενη ομάδα Visitors Experience πετυχαίνει άριστη εξυπηρέτηση: Webinar από το ΚΠΙΣΝ και το ΕΙΕΠ στις 15 Απριλίου
Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνουν το webinar με θέμα «Πώς μια διαρκώς εναλλασσόμενη ομάδα Visitors Experience πετυχαίνει άριστη εξυπηρέτηση», την Πέμπτη 15 Απριλίου, από τις 15.00 ως τις 16.00, με εισηγήτρια τη Visitors Experience Director Χριστίνα Βασιλικού και επιπλέον εισηγήτρια την Internship Program Officer Ρέα Αναστασοπούλου.
Η θεματική του webinar
Μέσα από εξειδικευμένη εκπαίδευση και καθημερινή καθοδήγηση, η ομάδα Visitors Experience του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος καταφέρνει να διακριθεί για την άριστη εξυπηρέτησή της σε πάνω από 18,5 εκ. επισκέψεις, ενώ αποτελείται κυρίως από νέους 18-35 ετών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα άσκησης του Οργανισμού, δημιουργώντας μια νέα σύνθεση ομάδας δύο φορές τον χρόνο.
Info
Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο webinar έως την Τετάρτη 14 Απριλίου στο email anna.amaradou@customerservice.gr, συμπληρώνοντας το Έντυπο Δήλωσης Συμμετοχής. Εφόσον προλάβετε θέση, θα λάβετε ηλεκτρονική πρόσκληση στο email σας με link (ηλεκτρονικό σύνδεσμο στο Zoom) για να συμμετέχετε στις 14:50.
Η εκδήλωση προσφέρεται από το ΕΙΕΠ σε συνεργασία με το ΚΠΙΣΝ χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τα μέλη.