Διώρυγα της Κορίνθου: Κλειστή επ’ αόριστον-Αγωνία των εργαζομένων
Ανησυχία από τους εργαζόμενους για την καταβολή της μισθοδοσίας
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Διώρυγα Κορίνθου Διώρυγα Κορίνθου](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/04/05/dioryga_korinthou.jpg)
Διώρυγα της Κορίνθου: Γιατί παραμένει κλειστή από τον Ιανουάριο - Το πρόβλημα μετά την πτώση εδάφους και η οικονομική ζημία.
Από τα μέσα Ιανουαρίου παραμένει κλειστή η διώρυγα της Κορίνθου, λόγω της πτώσης τμήματος του εδάφους στα νερά, που οδήγησε σε διακοπή της κυκλοφορίας πλοίων. Οι περίπου 90 εργαζόμενοι ανησυχούν για την καταβολή της μισθοδοσίας, ενώ τα πλοία πλέον επιφορτίζονται με το επιπλέον κόστος των καυσίμων που χρειάζονται για να κάνουν το γύρο της Πελοποννήσου.
«Οι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε κίνδυνο μη καταβολής της μισθοδοσίας είναι 71 άτομα και φτάνουν τους 90, αν προστεθεί σε αυτούς το διοικητικό προσωπικό. Κανείς δεν έχει διασφαλίσει την πληρωμή των εργαζομένων, ενώ έχουμε στείλει σχετικά έγγραφα στο Πρωθυπουργό, στα Υπουργεία Ναυτιλίας, Τουρισμού, Ενέργειας, Εθνικής Άμυνας ώστε να υπάρξει μέριμνα», λέει o Ευθύμιος Χριστοδούλου, πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων της Διώρυγας, σε δηλώσεις του στο Sputnik και προσθέτει: «Όταν ένα βαπόρι ξεκινά από τον Ασπρόπυργο με προορισμό την Πάτρα και πλέον κάνει τον γύρο της Πελοποννήσου αντί να περνά από τη διώρυγα, αυξάνει τα ναύλα του και ανεβάζει την τιμή του πετρελαίου. Το ίδιο γίνεται και με τα πλοία που ξεκινούν τη μεταφορά τσιμέντου από το Κερατσίνι με προορισμό την Πάτρα. Άλλα βαπόρια τα οποία μεταφέρουν καύσιμα φεύγουν από τον Ασπρόπυργο με προορισμό την Κέρκυρα».
![Διώρυγα Κορίνθου Διώρυγα Κορίνθου](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/dioryga_korinthou2.jpg)
Σε ό,τι αφορά το κόστος του να μείνει για ακόμη λίγους μήνες η διώρυγα της Κορίνθου κλειστή, ο κ. Χριστοδούλου επισημαίνει: «Η διώρυγα έχει κύκλο Εργασιών περίπου 6, 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Από αυτά τα 4 εκατ. προέρχονται κατά τη χρονική περίοδο Μάιου- Σεπτεμβρίου, καθότι από εκεί περνούν κρουαζιερόπλοια, ιστιοπλοικά, θαλαμηγοί. Αυτός είναι ο κύριος όγκος εργασιών και εσόδων. Αν η διώρυγα ανοίξει τον Δεκέμβριο, οπότε και ορισμένοι εκτιμούν ότι θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αποκατάστασης, θα έχει έσοδα 100.000 ευρώ και πάγια 250.000 κάτι που σημαίνει ότι δεν είναι βιώσιμη».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας, οι μελέτες που έχει πραγματοποιήσει μέχρι στιγμής το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, η υγρασία και η διάβρωση προκάλεσαν την απώλεια των λίθινων κριπηδωμάτων, που στήριζαν και προστάτευαν το έδαφος από την πτώση. Πάντως, το Sputnik αναφέρει ότι ανάμεσα στις προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι για επίλυση από την πλευρά των εργαζομένων είναι η ένταξη τους σε κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα στήριξης με αυτά των συνεπειών από τον κορωνοϊό, μόλις τα ταμειακά διαθέσιμα εξαντληθούν.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
H καταγγελία αφορά στην περίοδο 2017 με 2018
Mε αφορμή την γιορτή της αποκατάστασης της Δημοκρατίας
Το πρωί σωματεία και φορείς προχώρησαν σε συγκέντρωση έξω από τη Βουλή
Οι οικογένειες που επωφελούνται υπολογίζονται σε 200.000
Kορυφώνονται απόψε οι εορτασμοί
To ηφαίστειο «ξύπνησε» και πάλι το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουλίου
Τι αναφέρουν πηγές του Σώματος
«Δεν πανηγυρίζουμε, γιατί γίνεται το αυτονόητο» - Οι δηλώσεις της προέδρου
Το θύμα είναι ένας 75χρονος άντρας με υποκείμενα νοσήματα
60 Μαγικά καλοκαίρια με τα τραγούδια του
Μάχη να μην φτάσουν οι φλόγες στην Μάζα
Νέο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας φτάνει στα δικαστήρια - Ποια ποινή του επιβλήθηκε
Κάλεσε τους ντόπιους να μην κυκλοφορούν λόγω της άφιξης κρουαζιερόπλοιου - Έντονες αντιδράσεις
«Από τη στιγμή που λέμε μεταπολίτευση λέμε Δημοκρατία» τόνισε η ιστορικός
Αναμένονται και τοπικές χαλαζοπτώσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.