- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στο νοσοκομείο παραμένει ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο Έλληνας εφοπλιστής με τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων στη χώρα.
Ένας από τους μεγαλύτερους εφοπλιστές παγκοσμίως, ο Γιάννης Αγγελικούσης, νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση σε ιδιωτικό νοσοκομείο στην Αθήνα.
Ο Γιάννης Αγγελικούσης μπήκε στο νοσοκομείο το Σάββατο 20 Μαρτίου 2021. Είναι 73 ετών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αισθάνθηκε αδιαθεσία και λίγες ώρες αργότερα υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο.
Οι γιατροί διαπίστωσαν ότι έχει υποστεί έμφραγμα. Κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα για τον Έλληνα εφοπλιστή. Ο όμιλος Αγγελικούση (Αngelicoussis Group) είναι o δεύτερος μεγαλύτερος διεθνώς στη ναυτιλία. Τα γραφεία στεγάζονται στο εντυπωσιακό κτίριο πίσω από το Ωνάσειο στη λεωφόρο Συγγρού. Η αρχιτέκτων Ρένα Σακελλαρίδου σχεδίασε το συγκεκριμένο κτίριο που μοιάζει με πλοίο και ξεχωρίζει στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.
Ο όμιλος Αngelicoussis Group διαθέτει 141 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 26,7 εκατ. τόνων και αξίας 9,01 δισ. δολαρίων. Τα 57 είναι δεξαμενόπλοια, 49 φορτηγά και τα 35 LNG. Τα περισσότερα από τα πλοία αυτά ταξιδεύουν στις θάλασσες του κόσμου υπό ελληνική σημαία.
Ποιος είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης
Ο Γιάννης Αγγελικούσης, όπως αναφέρει η Βικιπαίδεια, γεννήθηκε το 1948 στο Λονδίνο. Είναι γιος του Αντώνη Αγγελικούση και της Μαρίας Παπαλιού.
Άρχισε να εμπλέκεται στην εταιρεία του πατέρα του από το 1973. Αδελφή του είναι η Άννα Αγγελικούση, η οποία αποτελεί και αυτή μια από τις ισχυρές γυναίκες της ελληνικής εφοπλιστικής κοινότητας.
Ο Γιάννης Αγγελικούσης ανέλαβε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Angelicoussis Shipping Group το 1989, μετά τον θάνατο του πατέρα του Αντώνη Αγγελικούση. Το 1992 ίδρυσε την Kristen Navigation (μετονομάστηκε σε Maran Tankers Management το 2009), η οποία ανέλαβε το κομμάτι των tankers, ενώ το επόμενο έτος προχώρησε στις πρώτες παραγγελίες 5 πλοίων capesizes, χύδην φορτίου, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Εκείνη την εποχή ήταν τα μεγαλύτερα πλοία του είδους που είχε παραγγείλει ποτέ Έλληνας εφοπλιστής. Το 2000 αποφάσισε να επεκτείνει τον τομέα των tankers, με νέες παραγγελίες πλοίων Aframaxes, Suezmaxes και VLCCs. Τον Σεπτέμβριο του 2003 προχώρησε στην αγορά του πρώτου του πλοίου μεταφοράς LNG, του Maran Gas Asclepius, ιδρύοντας παράλληλα την θυγατρική Maran Gas Maritime που ασχολείται με τον τομέα των υγραεριοφόρων. Το 2005 η Marin Gas προχώρησε και στην πρώτη παραγγελία για πλοίο LPG.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις